Ključne besede: luksuzne znamke, nakupne intence, Blagovne znamke, Potrošništvo, Cene, Diplomska delaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: luksuzne blagovne znamke, haute couture, Salvatore Ferragamo, Blagovne znamke, Moda, Modno oblikovanje, Diplomska delaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: prestiž, razkazovalna potrošnja, prestižne blagovne znamke, luksuzne torbiceCelotno besedilo (datoteka, 1,55 MB)
Ključne besede: luksuzne blagovne znamke, mit, oglaševanje, Instagram, potrošna kulturaCelotno besedilo (datoteka, 398,25 KB)
Ključne besede: odločitvena pot potrošnika, spletni vplivneži, luksuzne blagovne znamke, oglaševanjeCelotno besedilo (datoteka, 1,45 MB)