|
|
|
|
5. ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI KOMUNIKACIJE V VEČUPORABNIŠKEM SISTEMU OFDMMIHA RUGELJ, 2015, doktorsko delo/naloga Ključne besede: človeška percepcija kakovosti, dinamično dodeljevanje virov, interaktivne aplikacije, kakovost storitve (QoS), kakovost uporabniške izkušnje (QoE), Markovski model QoE, predhodna uporabniška izkušnja, sistem OFDMA, spletno brskanje, srednja ocena mnenja (MOS), večuporabniški sistem OFDM (MUOFDM) Celotno besedilo (datoteka, 9,43 MB) |
|
|
8. Splošno javno mnenje o stroki socialnega dela v Republiki SlovenijiBarbara Čižman, Ingrid Dorner Radosavljević, 2012, diplomsko delo Ključne besede: javno mnenje, stroka, socialno delo, mediji, stališča, uporabniki, socialne storitve, poklicna identiteta, kakovost, neprostovoljni uporabniki Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Analiza vpliva tipa čakalnih vrst na zakasnitve paketovMATIJA ANDREJČIČ, 2015, diplomsko delo Ključne besede: kakovost storitve, čakalna vrsta, razvrščevalni algoritem, FIFO algoritem, algoritem s prioriteto, algoritem z obteženim krožnim razvrščanjem, OMNeT++ Celotno besedilo (datoteka, 2,12 MB) |
|