|
|
3. Mladostniki s posebnimi potrebami v okviru pohodništva v posebnem programu vzgoje in izobraževanjaNika Čermelj, 2024, magistrsko delo Ključne besede: gibanje, posebne potrebe, pohod, prilagoditve, vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, pohodništvo, univerzitetna in visokošolska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,03 MB) |
4. Vključevanje izbranih skupin učencev s posebnimi potrebami v pouk tehnike in tehnologije v redno osnovno šoloKatarina Dobravec, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Osnovnošolsko izobraževanje, Tehnika, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, ocenjevanje, prilagoditve pouka, primerjalna analiza, tehnika in tehnologija, učenci s posebnimi potrebami. Celotno besedilo (datoteka, 2,48 MB) |
5. Ustvarjalni gib v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardomKatjuša Krupenko, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, Gibalna vzgoja, ustvarjalni gib, prilagojen izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom, učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, počutje, znanje Celotno besedilo (datoteka, 1,12 MB) |
6. Poklicno poslanstvo in delovna zavzetost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri timskem deluNina Komel, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, Delovne skupine, Delovna etika, poklicno poslanstvo, delovna zavzetost, timsko delo, učinkovitost timskega dela, specialni in rehabilitacijski pedagogi Celotno besedilo (datoteka, 910,54 KB) |
|
|
9. Plavalno znanje učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju po 20 urnem plavalnem tečajuUrška Ganc, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, Otroci z motnjami v duševnem razvoju, Plavanje, obvezen tečaj plavanja, lažja motnja v duševnem razvoju, nižji izobrazbeni standard, plavalna opismenjenost, šesti razred Celotno besedilo (datoteka, 642,64 KB) |
|