Ključne besede: Google AdWords, oglaševanje Google, iskalno omrežje, prikazno omrežje, dinamično ponovno trženje, konverzija, CPC, ocena kakovosti ključne besede.Celotno besedilo (datoteka, 5,04 MB)
Ključne besede: spletno oglaševanje, plačljivo spletno oglaševanje, prikazno oglaševanje, iskalno oglaševanje, Adwords, Facebook, Google Display Network, CPC, CPM, CPA, spletna analitika, konverzija, cena na klik, cena na prikaz, oglaševalske mrežeCelotno besedilo (datoteka, 2,10 MB)
Ključne besede: Google Ads, oglaševanje, platforma, ciljne skupine, prepoznavnost znamke, promet, prodaja, iskalno omrežje, prikazno omrežje, ciljanje, konverzija, viri za pomoč, primeri uporabe, učinkovitost, cenovna ugodnost, poslovni rezultatiCelotno besedilo (datoteka, 2,01 MB)