|
2. eTwinning in science learningMaría Napal Fraile, Isabel Zudaire, Svava Pétursdóttir, Jerneja Pavlin, 2024, izvirni znanstveni članek Ključne besede: collaborative research, eTwinning, ITE initiative, teacher training Celotno besedilo (datoteka, 667,78 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
5. Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri poukuLara Godec Soršak, Mira Metljak, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: Pedagoška fakulteta, slovenski knjižni jezik, razredni pouk, Faculty of Education, Slovene standard language, primary teacher education Celotno besedilo (datoteka, 941,42 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
6. A Croatian study of practitioners' and kindergarten teacher students' opinions of their role in children's livesRenata Miljević-Riđički, Tea Pahić, Marija Šarić, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Hrvaška, otroški vrtci, predšolska vzgoja, predšolski otroci, pre-school education, študenti, teacher, trainer, učitelj, vzgojitelj, vzgojitelji Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Enjoying cultural differences assists teachers in learning about diversity and equalityNada Turnšek, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: discrimination, diskriminacija, early childhood education, izobraževanje, izobraževanje učiteljev, predšolska vzgoja, teacher education, vzgoja v ranem otroštvu, vzgojitelji Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Using participatory action research to develop a course module on education for sustainable development in pre-service chemistry teacher educationMareike Burmeister, Ingo Eilks, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: akcijsko raziskovanje, education, Nemčija, študenti, teacher, trajnostni razvoj, učitelj, učni moduli, visoko šolstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|