|
|
3. Večparametrski hierarhični model ocene kakovosti hotelskih storitevAna Štambuk, 2002, magistrsko delo Ključne besede: turizem, hotelirstvo, storitve, kvaliteta, informacijski sistemi, ekspertni sistemi, modeli, SWOT, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Trženjski splet Hotelov OtočecKatja Kočevar Leskovec, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hoteli Otočec, poslovno komuniciranje, turistični proizvod, cena, tržne poti, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Strategije in programi trženja v hotelskih podjetijhMiha Valentinčič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, turistična industrija, turistični objekti, podjetje, Istrabenz, trženje, strategija, cilj, poslovno komuniciranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Možnosti trženja samostojnega hotelskega objekta na primeru Hotela Jezero v BohinjuPolonca Noč, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hotel Jezero, trženje, poslovno komuniciranje, turistični proizvod, storitve, pospeševanje prodaje, direktno trženje, odnosi z javnostjo, oglas Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza spletne prisotnosti slovenskih hotelovMatic Smolkovič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, uporaba računalnikov, informacijska tehnologija, Internet, informacije, kvaliteta, ocene Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Hotelski franšizing v SlovenijiDušanka Eferl, 2005, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, franchising, franšiza, karakteristike, case study, hotelirstvo, sistemi, upravljanje, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Zvestoba do blagovne znamke v hotelirstvuTadeja Krašna, 2005, magistrsko delo Ključne besede: turizem, hotelirstvo, turistični proizvod, blagovne znamke, goodwill, trženje, potrošnik, zadovoljstvo, zvestoba, case study, Slovenija, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Strategija trženja poslovne enote Kavarna Park - G&P Hoteli Bled, d.o.o.Ana Primožič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, G&B Hoteli Bled, trženje, strategija trženja, oglas, poslovno komuniciranje, direktno trženje Celotno besedilo (povezava drugam) |