|
|
3. Zgodovinsko-politični odmevi v "vojnih" simfonijah Dmitrija Šostakoviča in Marjana KozineHelena Konda, 2012, diplomsko delo Ključne besede: diplomske naloge, slovenski skladatelji, glasbena analiza, 20.st., biografije, simfonija, ruska glasba, sociologija glasbe, muzikologija Celotno besedilo (datoteka, 698,98 KB) |
|
5. Začetki komponiranja s tonskimi vrstami pri Igorju Stravinskemu, na primerih Septeta in baleta AgonUroš Podboj, 2011, diplomsko delo Ključne besede: glasbena analiza, dodekafonija, 20.st., kompozicija, tonske vrste, biografije, muzikologija, diplomska dela, Agon, Septet Celotno besedilo (datoteka, 627,02 KB) |
|
7. Preoblikovanje zvrsti v Koncertu za violino in orkester Janeza MatičičaPrimož Trdan, 2012, diplomsko delo Ključne besede: diplomske naloge, slovenski skladatelji, glasbena analiza, 20.st., biografije, glasbene zvrsti, sonatna oblika, koncert, muzikologija Celotno besedilo (datoteka, 914,30 KB) |
8. Simfonična pesnitev v slovenski glasbeni ustvarjalnostiVesna Venišnik, 2011, diplomsko delo Ključne besede: simfonična pesnitev, simfonična glasba, glasbena analiza, slovenski skladatelji, diplomske naloge, symphonic poem, music analyses, symphonic music, Slovene composers Celotno besedilo (datoteka, 2,55 MB) |
9. Zvok kot glasba ali glasba kot zvokAljaž Zupančič, 2012, diplomsko delo Ključne besede: diplomske naloge, semantika glasbe, glasbena analiza, 20.st., semiotika glasbe, glasbena referencialnost, razumevanje glasbe, eksperimentalna glasba, koncert, muzikologija Celotno besedilo (datoteka, 2,16 MB) |
|