1. Tržno vrednotenje tradicionalnih sirov v SlovenijiKristina Ogorevc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: mlečni izdelki, tradicionalna živila, posebna zaščitena živila, označba porekla, geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščiteni slovenski siri, bovški sir, mohant, nanoški sir, tolminc, proizvajalci zaščitenih sirov, potrošniki, tržna analiza, trgovske ustanove, poglobljeni intervjuji, fokusne skupine, ankete Celotno besedilo (datoteka, 720,16 KB) |
2. Optimizacija prototipa novega živilskega izdelka s senzoričnim testiranjemKatarina Borovšak, 2011, diplomsko delo Ključne besede: živilska industrija, razvoj novih izdelkov, sladice, desertni prelivi, teranov preliv, raziskave tržišča, fokusne skupine, senzorično testiranje, testi preferenc, hedonski test, potrošniki, sprejemljivost pri potrošnikih, optimizacija prototipa Celotno besedilo (datoteka, 1,19 MB) |
3. Senzorična sprejemljivost sadnih sokov z različno vsebnostjo sladkorja in kisline pri potrošnikihSuzana Povše, 2011, diplomsko delo Ključne besede: sadni sokovi, sadni nektarji, mango nektar, vsebnost sladkorja, vsebnost kisline, razvoj novih izdelkov, raziskave tržišča, fokusne skupine, senzorično testiranje, test preferenc, potrošniki, sprejemljivost pri potrošnikih Celotno besedilo (datoteka, 1,84 MB) |
|
|
|
|
8. Učinki različnih vizualnih podob na razumevanje prehranskih in zdravstvenih trditev na živilihPolona Slokan, 2016, magistrsko delo Ključne besede: živila, mleko, margarina, pomarančni sok, žita za zajtrk, embalaža, zdravstvene trditve, prehranske trditve, vizualne podobe, hranila, potrošniki, conjoint analiza, fokusne skupine Celotno besedilo (datoteka, 2,52 MB) |
9. Odnos slovenskih osnovnošolcev do osvežilnih brezalkoholnih pijač z dodanim sladkorjemMateja Cerjan, 2013, magistrsko delo Ključne besede: osnovnošolci, pijače, uživanje pijač, osvežilne brezalkoholne pijače z dodanim sladkorjem, PDS, kvalitativna raziskava, fokusne skupine Celotno besedilo (datoteka, 1,19 MB) |
|