|
|
|
4. Potrošnikove namere pri sprejemanju in uporabi mobilnega oglaševanjaNauman Zaheer, 2021, doktorska disertacija Ključne besede: mobilno oglaševanje, nameni potrošnikov, vedenje pri uporabi, družbeni vpliv, pričakovan učinek, pričakovan trud, zaznan užitek, zaznana nadležnost, personalizacija, okoliščine uporabe, Združena teorija o tehnološkem sprejetju in uporabi, Pakistan. Celotno besedilo (datoteka, 1,72 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
|
8. Stigmatizacija oseb z motnjami hranjenja in iskanje pomočiTajda Rimc, 2022, diplomsko delo Ključne besede: motnje hranjenja, vzroki, vpliv spola, vpliv družine, vpliv vrstnikov, družbeni ideali, posledice, stigma, predsodki, pomoč, socialno delo Celotno besedilo (datoteka, 1,49 MB) |
9. Negativne reakcije na resničnostno televizijo v SrbijiKatarina Šašić, 2024, magistrsko delo Ključne besede: televizija, resničnostne oddaje, negativni vpliv, mediji, programi, družbeni razredi, fokusne skupine Celotno besedilo (datoteka, 957,13 KB) |