|
2. Marketing communications and distribution of the beverage PašaretaIzabel Može, 2015, magistrsko delo Ključne besede: marketing, non-alcoholic beverages, new products, consumer behaviour, business communication, advertising, media, direktna prodaja, customer relationship Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. The advertising business1999, zbornik Ključne besede: oglaševanje, reklama, agencije, poslovanje, ZDA, zakonodaja, množični mediji, mediji, komuniciranje, etika, strokovnjaki, prodaja, promocija, advertising, agencies, business, USA, legislation, mass media, medium, mass communication, ethics, executives, sales promotion Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Regulating ICT convergenceSeamus Simpson, 1999, izvirni znanstveni članek Ključne besede: informacijska tehnologija, komunikacijska tehnologija, informacijska politika, medijska politika, Evropska unija, regulacija, integracijski procesi, povezovanje, konvergenca, information technology, communication technology, information policy, media policy, European union, regulation, process of integration, connection, convergence Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Popular media of the Vietnamese diasporaStuart Cunningham, Tina Nguyen, 1999, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Vietnamci, etnične skupine, diaspora, imigranti, popularna kultura, kulturna identiteta, množični mediji, množično komuniciranje, Vietnamese, ethnic group, diaspora, immigrant, popular culture, cultural identity, mass media, mass communication Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Positive digital communication among youthJasmina Rosič, Bojana Lobe, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: digital communication, digital flourishing, positive media psychology, well-being, adolescents, scale development Celotno besedilo (datoteka, 338,01 KB) |
9. Theorizing and mapping media ownership networks in authoritarian-populist contextsGerhard Schnyder, Marlene Radl, Fanni Toth, Melek Küçükuzun, Tjaša Turnšek, Burçe Çelik, Mojca Pajnik, 2023, izvirni znanstveni članek Ključne besede: authoritarian populism, information diffusion, media ownership, ownership concentration, political economy of communication, social network analysis Celotno besedilo (datoteka, 704,58 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |