|
2. Uporaba psihofarmakov v skupnostiIva Anžlovar, 2011, diplomsko delo Ključne besede: psihofarmaki, duševna bolezen, duševno bolni, psihiatrija, deinstitucionalizacija, antipsihiatrična gibanja, skupnostno duševno zdravje, skupnostna psihiatrija, krepitev moči, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Pomen plesnih dejavnosti na Osnovni šoli Juričevega Drejčka Ravne na KoroškemAlja Petrovič, 2014, diplomsko delo Ključne besede: ples, osnovne šole, otroci, mladi, posebne potrebe, duševne motnje, slepi, slabovidni, gluhi, naglušni, gibalno ovirani, dolgotrajno bolni, govorne napake, vedenjske motnje, program, delavnice, plesne igre, gibanje, ustvarjalnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Primerjava prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v javnih in zasebnih šolahNina Ivanc, 2015, diplomsko delo Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, učenci, duševni razvoj, vedenje, osebnost, motnje, slepi, slabovidni, gluhi, naglušni, govorne motnje, bolni, gibalno ovirani, javne šole, zasebne šole, Montessori pedagogika, Waldorfska pedagogika, financiranje, program, strokovna pomoč, učitelji, usposobljenost, vprašalnik, intervju Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
|