1. Avtomobilska kriminaliteta s poudarkom na mejnih prehodihAnja Podboj, 2009, diplomsko delo Ključne besede: motorna vozila, kriminaliteta, organizirani kriminal, tihotapstvo, tatvine, avtomobili, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 861,79 KB) |
|
3. Organizacijska struktura - primer podjetja Porsche Slovenija d.o.o.Simona Mavsar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, Porsche Slovenija, organizacija, organizacijske strukture, tehnika, motiviranje, komuniciranje, management, kultura podjetja Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza cestnoprometnih nesreč v Sloveniji v obdobju 1996-2000Elvir Mujkić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, cestni promet, predpisi, avtomobili, nesreče, modeli, struktura, statistika, zaščita, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Cenovne strategije v podjetju AC-IntercarJure Založnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, podjetje, avtomobili, AC Intercar, prodaja, vzdrževanje, cena, oblikovanje cene, konkurenca, strategija Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Politika cen avtomobilskih uvoznikov v SlovenijiGašper Picelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, zastopniki, prodaja na drobno, kvaliteta, cena, oblikovanje cene, konkurenca, analiza, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Razvoj avtomobilskega grozda v SlovenijiNataša Batagelj, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, avtomobili, panoge dejavnosti, strateške povezave, združenja, razvrščanje v skupine, razvoj, produkcija, inovacije, mednarodne primerjave, Italija, Španija, Avstrija Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Avtomobilske znamke na slovenskih spletnih stranehMarko Hrovat, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobili, nakup, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, sredstva javnega obveščanja, case study, Citroen Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Vloga neposrednega trženja v trženjskem spletuNada Mihelec, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trženje, direktno trženje, elektronsko trženje, Internet, case study, Slovenija, prodaja, avtomobili, varstvo podatkov Celotno besedilo (povezava drugam) |