|
|
|
4. Pozicioniranje blagovne znamke Lipbled na slovenskem trguSimona Stare, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pohištvena industrija, industrijsko podjetje, Lip Bled, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, strategija, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Pristopi za ustvarjanje in ohranjanje zvestobe blagovnim znamkam spletnih trgovcevMaja Jarm, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, notranja trgovina, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, blagovne znamke, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza porabnikov na primeru podjetja Alpina, d.d., ŽiriTatjana Kokalj, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, prodaja, trg, segmentacija, potrošnik, psihologija potrošnika, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Trženje jahtnih zavarovanj na primeru podjetja I.B.C. d.o.o.Goran Stanovnik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zavarovarstvo, trženje, storitve, strategija, poslovno komuniciranje, trg, tržna analiza, konkurenca, cena, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|