1 - 3 / 3 1 |
1. Organizacijska kultura v podjetju Unilever Slovenija d.o.o. Mateja Mišič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Unilever, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, kultura podjetja, organizacija, analiza |
2. Globalna standardizacija ali lokalna adaptacija trženjskega komuniciranja Nuška Cirjak, 2014, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, mednarodno podjetje, Unilever, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, standardizacija, regije, okolje, trendi |
3. Primerjalna analiza konkurenčnega položaja podjetij L'Oréal in Unilever na trgu kozmetike Kristian Repnik, 2021, diplomsko delo Ključne besede: panoge dejavnosti, kozmetika, industrijsko podjetje, L'Oreal, Unilever, proizvodi, konkurenca, komparacije, a naliza |