1. Raziskava motivacijske klime v podjetju Trimo d.d.Kristina Ilc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbena industrija, industrijsko podjetje, Trimo trebnje, poslovanje podjetja, motiviranje, plače, nagrade, komuniciranje, kariera, raziskave, analiza, ekonomske teorije Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Aplikacije in uporaba novih tehnologij v trženjskem komuniciranjuVladimira Krese, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kovinska industrija, industrijsko podjetje, Trimo, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, poslovno komuniciranje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, direktno trženje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, oglas Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Spremembe na področju carinske dejavnosti zaradi vključevanja Slovenije v Evropsko unijo z vplivom na mednarodno poslovanje TrimaMarjana Šmajdek, 2004, specialistično delo Ključne besede: javne finance, carine, zakonodaja, carinski postopek, poreklo blaga, EU, članstvo, spremembe, case study, industrijsko podjetje, Trimo, elektronsko poslovanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti v podjetju TrimoNadija Amarin, 2005, specialistično delo Ključne besede: Slovenija, industrijsko podjetje, TRIMO, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, analiza, poslovna funkcija, panoge dejavnosti, predvidevanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Uvajanje mySAP Business Suite modula Projektni sistem v podjetjuMarko Preskar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: vodenje projektov, projekti, planiranje, kontrola, organizacijske strukture, informatika, informacijski sistemi, case study, Trimo Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Pozicioniranje strešnih in fasadnih panelov Trimo na slovenskem trguGregor Goslar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbeništvo, industrijsko podjetje, Trimo, novi proizvodi, pozicioniranje proizvoda, tržne raziskave, konkurenca, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Poslovni načrt podjetja Trimo d.d.Dejan Barič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kovinska industrija, Trimo, planiranje, panoge dejavnosti, proizvodi, trg, tržne raziskave, trženje, management, kadri, finančni plan Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Analiza privlačnosti indijskega trga nepremičninKatja Rihar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Indija, gradbeništvo, nepremičnine, podjetje, Trimo, zunanja trgovina, trgovanje, trženje, okolje, kultura, tržna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Celovite rešitve kot konkurenčna prednost podjetja, primer Trimo d.d.Damir Benedičič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbeništvo, podjetje, Trimo, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, konkurenčne prednosti, trženje, poslovno komuniciranje, projekti, vodenje projektov Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Trženjsko komuniciranje novih izdelkov in storitev na medorganizacijskem trguVesna Zečević, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbena industrija, industrijsko podjetje, Trimo, trženje, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniaciranje, novi proizvodi, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |