|
|
3. Ugotavljanje zadovoljstva strank s storitvami javnega zdravstvenega zavoda z metodo ServqualAna Sadar, 2015, diplomsko delo Ključne besede: javni zavodi, zdravstvo, kvaliteta, kakovost, zadovoljstvo, uporabniki, Servqual, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 897,17 KB) |
|
5. Merjenje zadovoljstva oskrbovancev v domu starejših občanovPetra Menart, 2013, diplomsko delo Ključne besede: starost, staranje, socialno varstvo, kakovost storitev, E-Qalin, Servqual, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 942,79 KB) |
|
|
8. Analiza in evalvacija kakovosti storitevSamo Kranjc, 2022, diplomsko delo Ključne besede: SERVQUAL, kakovost, storitve, vprašalnik, raziskave, dimenzije kakovosti, evalvacija Celotno besedilo (datoteka, 1,43 MB) |
|
|