1 - 4 / 4 1 |
1. Sodelovanje porabnika pri razvoju blagovne znamke Wannabesociety Rok Vidmar, 2010, diplomsko delo Ključne besede: trženje, proizvodi, blagovne znamke, image, osebnost, potrošnik, case study |
2. Sinergični učinki soznamčenja Rok Vidmar, 2024, magistrsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, sodelovanje, osebnost, strategija, raziskave, analiza |
3. Vrednotenje rešitve za navidezno zasebno omrežje ZeroTier v primerjavi s konkurenčnimi rešitvami ROK VIDMAR, 2022, magistrsko delo/naloga Ključne besede: Navidezno zasebno omrežje, ZeroTier, zgledovalno primerjanje, varnost, redundančni dostop |
4. Izobraževanje o nacionalnem in evropskem državljanstvu v Sloveniji Rok Vidmar, 2020, magistrsko delo Ključne besede: državljanska vzgoja, Evropska unija, državljanstvo, evropski projekti |