|
2. E-pošta kot komunikacijski kanal na delovnem mestu v javni upraviMetka Guttmann, 2011, diplomsko delo Ključne besede: elektronska pošta, zasebnost, varnost, nezaželena pošta, poslovno komuniciranje, javna uprava, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,02 MB) |
3. Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., NakloAndreja Bertoncelj, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, oglas, pospeševanje prodaje, ankete Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Načrtovanje, organiziranje in koordiniranje tržnih poti v podjetju Mreža Trading d.o.o.Gregor Kobal, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbeništvo, material, trgovinsko podjetje, Mreža Trading, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, konkurenca, sodelovanje, spori Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Razvoj trženja dogodka na primeru festivala MagdalenaMarko Podjavoršek, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, storitve, diferenciacija proizvodov, marketing mix, poslovno okolje, cena, prodaja, poslovno komuniciranje, kadri, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke RenaultDamjana Majcen, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Tržno komunikacijski program za kadrovski informacijski sistemBarbara Butina, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, trg, uporabniki, segmentacija, poslovno komuniciranje, diferenciacija proizvodov, izvajanje, proračuni, raziskave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
|