1. Dojemanje obratnih nalog pri dijakih in učiteljihMonika Vidmar, Gorazd Planinšič, 2021, magistrsko delo Ključne besede: obratne naloge, znanstvenoraziskovalno učno okolje, ISLE, anketa, intervju, motivacija Celotno besedilo (datoteka, 7,49 MB) |
2. Uporaba poskusov z radonom v aktivnem poukuMatija Škrlep, 2021, magistrsko delo Ključne besede: Radon, (radio)aktivnost, radioaktivni vzorci, koncentracija radona, aktivni pouk, znanstvenoraziskovalno učno okolje (Investigative science learning environment, ISLE), učna aktivnost, opazovalni poskus, testni poskus, razlaga. Celotno besedilo (datoteka, 14,24 MB) |
|
|
|
|
7. Investigating and applying advantages of interactive whiteboards in physics instructionBor Gregorčič, 2015, doktorska disertacija Ključne besede: physics education, educational aids, interactive whiteboard, interactive teaching, active learning, Kepler's laws, collaborative learning, social constructivism Celotno besedilo (datoteka, 17,40 MB) |
8. Students' explanations and predictions for interaction between light and prism foilMihael Gojkošek, 2014, doktorska disertacija Ključne besede: physics, prism foil, active learning, scientific reasoning, scientific predictions, scientific explanations, experiments, physics education research Celotno besedilo (datoteka, 8,90 MB) |
9. Študija priljubljenosti fizike in vključevanja dijakov in dijakinj k pouku predmeta v povezavi z izbiro in uspešnostjo reševanja treh tipov nalogNataša Zabukovšek, 2016, magistrsko delo Ključne besede: fizika, poučevanje, priljubljenost, fizikalne naloge, splošna matura, mednarodne raziskave, razlike med spoloma, dijaki, dijakinje Celotno besedilo (datoteka, 2,42 MB) |
|