1 - 4 / 4 1 |
1. Strategija prodora blagovne znamke Afrodita kozmetika na finski trg Petra Zajc, 2011, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kozmetika, industrijsko podjetje, Kozmetika Afrodita, poslovanje podjetja, internacionalizacija, uinanja trgovina, izvoz, blagovne znamke, konkurenca, analiza |
2. Razvijanje tehnološke pismenosti otrok starih 4-6 let s pomočjo večfunkcijske igrače Petra Zajc, 2018, diplomsko delo Ključne besede: predšolski otrok |
3. Grška dolžniška kriza Petra Zajc, 2011, diplomsko delo Ključne besede: Grčija, ekonomski razvoj, bančništvo, javni dolg, krize, reševanje problemov, valuta, evro |
4. NAČELO ZAKONITOSTI V JAVNI UPRAVI V LUČI UGOTOVLJENIH KRŠITEV S STRANI KOMISIJE ZA PREPREČEVANJE KORUPCIJE Petra Zajc, 2020, diplomsko delo Ključne besede: načelo zakonitosti, korupcija, Komisija za preprečevanje korupcije, javna uprava |