1. Pomen celovitega obvladovanja kakovosti za uspešno poslovanje Nove Ljubljanske banke d.d.Jure Peljhan, 2002, specialistično delo Ključne besede: bančništvo, bančno poslovanje, storitve, TQM, zagotavljanje kvalitete, poslovanje podjetja, odličnost, EU, modeli, case study, Slovenija, Ljubljanska banka Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Upoštevanje principov kakovosti pri različnih avtorjih in modelih kakovostiVasiljka Šegel, 2002, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, produkcija, proizvodi, kvaliteta, TQM, ekonomisti, standardi, odličnost, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. S sistemi vodenja kakovosti do poslovne odličnosti v podjetju Mercator, d.d.Tina Štirn, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Mercator, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, kvaliteta, standardi, odličnost, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Razumevanje in merjenje kakovosti storitev na področju izobraževanja odraslihLiljana Rupnik, 2004, magistrsko delo Ključne besede: izobraževanje, andragogika, storitve, kvaliteta, TQM, meritve, modeli, odličnost, motiviranje, potrošnik, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Procesna organizacija in poti, ki vodijo do njeAleš Cunder, 2004, diplomsko delo Ključne besede: organizacija, podjetje, prestrukturiranje, spremembe, organizacijske strukture, kvaliteta, TQM, odličnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Kritična ocena uporabe modela za poslovno odličnost v Splošni bolnišnici Novo mestoKatja Špilek, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zdravstvo, zdravstveni zavodi, storitve, kvaliteta, odličnost, nagrade, modeli, ocene Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Primerjava standardov ISO 9000-2000, programov obvladovanja celovite kakovosti in modelov poslovne odličnostiTjaša Juran, 2004, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, odličnost, kvaliteta, TQM, standardi, certifikat, ISO 9000, komparacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|