1 - 5 / 5 1 |
2. Odnos gledalcev do umeščanja blagovnih znamk v filme in televizijske programe Nika Novak, 2019, magistrsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, film, oglaševanje, raziskave, analiza |
3. The future of work in EU : closing the digital skills gap Nika Novak, 2022, magistrsko delo Ključne besede: society, changes, digitalization, skills, knowledge, work, job, trends, futurolog |
4. Pomen pogovora o porodni izkušnji Nika Novak, 2023, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, babištvo, porod, izkušnje, pogovori, poporodno obdobje |
5. Demografski in psihološki dejavniki udeležbe na presejalnih programih za zgodnje odkrivanje predrakavih in rakavih obolenj Nika Novak, 2024, magistrsko delo Ključne besede: presejalni programi, rakavo obolenje, udeležba, demografski dejavniki, psihološki dejavniki |