|
2. Neposredne naložbe Italije v SlovenijiMatjaž Žigon, 2007, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, Italija, neposredne tuje investicije, investicije, nakup, podjetje, tuji kapital, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Strateška analiza skupine Intereuropa na nemškem trguMartina Meta Arko, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Nemčija, špedicija, podjetje, Intereuropa, poslovanje podjetja, strategija, okolje, mednarodno poslovanje, konkurenčnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Komuniciranje s kupci na oddelku prodaje revij v Mladinski knjigi ZaložbiKatja Škrjanc, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, založništvo, podjetje, Mladinska knjiga, prodaja, komuniciranje, poslovno komuniciranje, potrošnik, psihologija, medosebni odnosi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
8. Prisotnost mobbinga med zaposlenimi v SlovenijiSandra Leskovec, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, delovno mesto, nadlegovanje na delovnem mestu, medosebni odnosi, kadri, zadovoljstvo, delovna uspešnost, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|