Ključne besede: bralno razumevanje, metakognicija, programi pomoči, metakognitivni-interstavčni model bralnega razumevanjaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: pisanje, grafomotorični trening za izboljšanje pisanjaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: uspešnost, tekstovne naloge, pismenost, osnovna šola, učiteljiCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: odkrivanjeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: diagnostični testi, presejalni testi, pisanje, branje, tujinaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: diagnostično ocenjevanje, specifične učne težave, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, diagnostični pripomoček SNAPCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: ocenjevanjeCelotno besedilo (povezava drugam)
Celotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: prepoznavanje učnih težav, diagnostično ocenjevnajeCelotno besedilo (povezava drugam)