|
2. Consumer animosity and foreign product purchaseTina Geč, Lejla Perviz, 2012, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, etnocentrizem, psihologija potrošnika, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Slovenski kulturno-kreativni delavec v času pandemije Covida-19Eva Matjaž, Polona Černič, Lejla Perviz, Irena Ograjenšek, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: epidemije, kultura, delovni pogoji, kulturni in kreativni sektor (KKS), covid-19, EU, Slovenija, analiza stanja, ukrepi Celotno besedilo (datoteka, 139,89 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Strateške okoljske presoje kot način vključevanja okoljskih vsebin v razvojne načrteLejla Marinko, 2002, diplomsko delo Ključne besede: politična ekonomija, ekonomske teorije, ekologija, okolje, strategija, varstvo okolja, odločanje, mednarodne primerjave, Slovenija, Danska, Nemčija, Francija, Nizozemska Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
8. Mnenje učencev drugega in tretjega razreda osnovne šole o športni vzgojiLejla Ramirez, 2009, diplomsko delo Ključne besede: športna vzgoja, mnenja, učenci, osnovna šola, športna aktivnost, prosti čas, mladi, vprašalnik, t-test Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|