|
2. The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergartenRobi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić, 2015, izvirni znanstveni članek Ključne besede: induktivni vzgojni pristop, eksperiment, otroštvo, zgodnje otroštvo, vrtec, socialno vedenje, inductive educational approach, childhood, early childhood, kindergarten Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
6. Vzgojni in izobraževalni vidiki gledališke umetnosti pri poučevanju tujih jezikovPatricija Čamernik, 2018, magistrsko delo Ključne besede: pedagogika, vzgoja, gledališče, poučevanje tujih jezikov, didaktika jezika, tuji jeziki, francoščina, jezikovne metode, pedagoška metodologija, magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,31 MB) |
7. Konj in človek - tisočletno sožitjeMetka Demšar Goljevšček, 2010, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, doživljajska pedagogika, specialna pedagogika, otroci s posebnimi potrebami, konj, jahanje, terapija, hipoterapija
|
8. Otrok z avtizmom v rednem izobraževanjuNina Federnsberg, 2010, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, specialna pedagogika, otroci s posebnimi potrebami, avtizem, Aspergerjev sindrom, inkluzija, integracija, osnovna šola, pedagoška metodologija, študija primera Celotno besedilo (datoteka, 501,41 KB) |
|
10. Profesionalni razvoj učiteljev preko refleksivne prakse in njihovo delo z otroki s posebnimi potrebamiAna Levstek Knavs, 2010, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, otroci s posebnimi potrebami, izobraževanje učiteljev, refleksija, inkluzija, integracija Celotno besedilo (datoteka, 925,43 KB) |