|
|
3. How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of SloveniaMojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: reading literacy, Bologna reform, knowledge society, critical reading, standards of knowledge, reading material, Slovenia Celotno besedilo (datoteka, 154,97 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Vzgoja in izobraževanje o spolnosti v javni šoliZala Razpotnik, 2016, diplomsko delo Ključne besede: diplomsko delo, pedagogika, javna šola, učni načrti, učbeniki, spolna vzgoja, seksualnost Celotno besedilo (datoteka, 645,17 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
6. Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šoloJudita Popovič, 2016, diplomsko delo Ključne besede: pedagogika, sociologija, otroci s posebnimi potrebami, gluhi in naglušni, stigmatizacija, diskriminacija, osnovne šole, integracija Celotno besedilo (datoteka, 521,38 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
7. Vključevanje učencev, katerih materni jezik ni francoščina, v javno šolo v FrancijiŠpela Bajželj, 2018, magistrsko delo Ključne besede: pedagogika, javne šole, Francija, migranti, priseljenci, vključevanje, inkluzija, individualizacija, francoščina, tuji jeziki, didaktika jezika, magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 3,75 MB) |
|
|
|