1. Možnosti trženja samostojnega hotelskega objekta na primeru Hotela Jezero v BohinjuPolonca Noč, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hotel Jezero, trženje, poslovno komuniciranje, turistični proizvod, storitve, pospeševanje prodaje, direktno trženje, odnosi z javnostjo, oglas Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Trženjski splet v Hotelu Golf Grad MokriceDarja Dulc, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, podjetje, Hotel Golf Grad Mokrice, trženje, poslovno komuniciranje, turistični proizvod, cena, oglas, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, direktno trženje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Rast in razvoj majhnega družinskega podjetja - Hotel pri Belokranjcu**Katja Vrbetič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, gostinstvo, hotelirstvo, podjetje, družinsko podjetje, Hotel pri Belokranjcu, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, razvoj, okolje, trženje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Primerjalna analiza trženjskega spleta hotelov Jezero in JelovicaPolonca Noč, 2008, magistrsko delo Ključne besede: turizem, hotelirstvo, trženje, benchmarking, segmentacija, komparacija, case study, Hotel Jezero, Hotel Jelovica Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Analiza dimenzij organizacijske klime v podjetju Unior d.d. - Hotel RoglaMartina Plahuta, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, Unior Hotel Rogla, delovno okolje, kultura podjetja, komuniciranje, informacije, medosebni odnsi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu CerknoMateja Primožič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hotel Cerkno, zadovoljstvo, meritve, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Napovedovanje povpraševanja z uporabo metod časovnih vrstValerij Strmčnik, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hotel Donat, povpraševanje, ekonomska predvidevanja, metode, časovne vrste Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Opolnomočenje zaposlenih kot motivacijski dejavnikNataša Medved, 2010, diplomsko delo Ključne besede: uporaba človeških zmogljivosti, kadri, znanje, informacije, nagrade, motiviranje, case study, turizem, Austria Trend Hotel Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Organizacijska klima v Bohinj Park EKO HoteluMaja Belimezov, 2011, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Bohinj Park EKO Hotel, kultura podjetja, vodenje, medosebni odnosi, komuniciranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |