1 - 3 / 3 1 |
1. Zvestoba in zadovoljstvo kupca ob uporabi Kolinskih blagovnih znamk Eva Golob, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Kolinska, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, prodaja, trženje, blagovne znamke, potrošnik, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza |
2. Oksidacijska stabilnost piščančjega mesa pri različnih koncentracijah kisika v embalažni enoti Eva Golob, 2022, magistrsko delo Ključne besede: piščančje meso, skladiščenje, sestava plinov, modificirana atmosfera, oksidacijski produkti lipidov, proteinski karbonili |
3. Antioksidativna učinkovitost rdečega čaja in njegova prepoznavnost med potrošniki Eva Golob, 2019, diplomsko delo Ključne besede: rdeči čaj, Aspalathus linearis, antioksidativna učinkovitost, skupne fenolne spojine, anketa, potrošniki |