|
2. Integracija socialnega in semantičnega spletaMatej Trop, 2009, diplomsko delo Ključne besede: socialni splet, semantični splet, socialni semantični splet, ontologija, Facebook, ciljno usmerjeno oglaševanje, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 9,52 MB) |
|
4. Plačljivo spletno oglaševanjeJURE DAMJAN, 2016, diplomsko delo Ključne besede: spletno oglaševanje, plačljivo spletno oglaševanje, prikazno oglaševanje, iskalno oglaševanje, Adwords, Facebook, Google Display Network, CPC, CPM, CPA, spletna analitika, konverzija, cena na klik, cena na prikaz, oglaševalske mreže Celotno besedilo (datoteka, 2,10 MB) |
|
|
7. Vodenje poslovnih strani in oglaševanje na družbenem omrežju FacebookANAMARIJA TROŠT, 2017, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Facebook, ciljna publika, oglaševanje, družbeno omrežje, vodenje strani, objava, doseg objave, Facebookova stran, všeček Celotno besedilo (datoteka, 2,95 MB) |
|
9. Promocija ležišča Plama-purPetra Mršnik, 2018, diplomsko delo/naloga Ključne besede: družbena omrežja, Facebook, Instagram, spletno oglaševanje, ležišče, Nocturno, Plama-pur Celotno besedilo (datoteka, 2,13 MB) |
|