|
|
|
4. Odnosi z javnostmi v slovenskih zavarovalnicahUršula Pajk, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, odnosi z javnostjo, organizacija, identiteta podjetja, strategija, planiranje, komuniciranje, raziskave, analiza, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Načrt trženjskega komuniciranja podjetja Intereuropa d.d.Tina Hotovič, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, logistika, podjetje, Intereuropa, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovno komuniciranje, medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
10. Raziskava ZMET kot osnova za oblikovanje oglasnega sporočila za blagovni znamki Bios in Spalni studioJulija Tulipan, 2008, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, oglas, ustvarjalnost, blagovne znamke, raziskave, analiza, konkurenca, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |