|
2. Ocena kakovosti dela in poslovanja v upravni enoti po skupnem ocenjevalnem okviru (CAF)Tanja Keleman, 2010, diplomsko delo Ključne besede: kakovost, javni sektor, ISO standardi, model odličnosti EFQM, model TQM, skupni ocenjevalni okvir CAF, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 808,79 KB) |
3. Strategija kot ključni dejavnik razvoja kakovosti ljubiteljske kultureUrška Popit, 2011, diplomsko delo Ključne besede: kultura, ljubiteljska kultura, kulturne strategije, CAF model, občine, Javni sklad za kulturne dejavnosti, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,11 MB) |
|
5. Vpliv modela CAF in ISO standardov na kakovost storitev upravne enoteErika Oblak, 2013, diplomsko delo Ključne besede: državna uprava, kakovost, učinkovitost, uspešnost, poslovna odličnost, model CAF, ISO standardi, samoocenjevanje, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 518,88 KB) |
|
|
|
|