1. Defining the model to assess the performance of Slovenian hotel enterprisesMiha Bratec, 2009, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, uravnotežen razvoj, družbena odgovornost, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, modeli, mednarodne priemrjave, Slovenia, tourism, hotel industry, sustainable development, social responsibility, company performance, business efficiency, models Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Diverzifikacija trženjskega spleta Term Čatež na nemškem in tržiščih bivše JugoslavijeDanijel Starc, 2016, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, zdravilišča, podjetje, Terme Čatež, trženje, poslovno komuniciranje, oglas, direktno trženje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Trženje eko-turizmaTanja Zupan, 2016, diplomsko delo Ključne besede: turizem, trajnostni razvoj, ekologija, trendi, okolje, trženje, poslovno komuniciranje, proizvodi, cena, case study, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
8. Proučevanje razvoja organiziranosti turističnih kmetij v Beli krajini s poudarkom na njihovem internetnem trženjuGašper Gregorič, 2016, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, regije, Bela krajina, turizem, razvoj, organizacija, kmečki turizem, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|