1. Značilnosti trženja v dinamičnih podjetjih v poznih tranzicijskih razmerah - primer SlovenijeLidija Brščič, 2006, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetništvo, podjetje, rastoče podjetje, strategija, trženje, teorija, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Poslovni načrt zasebnega vrtca Kamničan d.o.o.Katja Dinčič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, poslovni plani, podjetje, otroško varstvo, razvoj, kadri, management, tveganje, financiranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Povezovanje podjetij z raziskovalnimi institucijamiNina Mihelič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, raziskave, razvoj, inovativnost, institucije, sodelovanje, case study, Institut Jožef Stefan, Hyb Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Poslovni načrt podjetja RSR d.o.o.Aljoša Zorč, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, informatika, podjetje, poslovni plani, tržne raziskave, razvoj, storitve, management, kadri, financiranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Toaletko d.o.o.Simon Pevec, 2009, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, trženje, poslovni plani, panoge dejavnosti, tržna analiza, kadri, produkcija, financiranje, management, tveganje Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vpliv instrumentov politike podpore na strategijo rasti na primeru Vinske kleti MastnakValentina Mastnak, 2009, diplomsko delo Ključne besede: EU, Slovenija, kmetijstvo, vinogradništvo, vinarstvo, podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, pospeševanje, subvencije Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
10. Poslovni načrt podjetja Shift Kozmetika d.o.o.Ana Velechovsky, 2010, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, kozmetika, poslovni plani, tržne raziskave, konkurenca, produkcija, razvoj, management, kadri, financiranje Celotno besedilo (povezava drugam) |