1. Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova, 2011 Ključne besede: Reggio Emilia (vzgojni koncept) Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
4. Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljevJanez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus, 2010, končno poročilo o rezultatih raziskav Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, izobraževalni programi, kurikulum, vseživljenjsko učenje, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljevJanez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus, 2010, končno poročilo o rezultatih raziskav Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Kurikularna področjaTatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova, 2011, končno poročilo o rezultatih raziskav Ključne besede: Reggio Emilia pedagoški koncept Celotno besedilo (povezava drugam) |