1. Optimizacija prototipa novega živilskega izdelka s senzoričnim testiranjemKatarina Borovšak, 2011, undergraduate thesis Keywords: živilska industrija, razvoj novih izdelkov, sladice, desertni prelivi, teranov preliv, raziskave tržišča, fokusne skupine, senzorično testiranje, testi preferenc, hedonski test, potrošniki, sprejemljivost pri potrošnikih, optimizacija prototipa Full text (file, 1,19 MB) |
2. Senzorična sprejemljivost sadnih sokov z različno vsebnostjo sladkorja in kisline pri potrošnikihSuzana Povše, 2011, undergraduate thesis Keywords: sadni sokovi, sadni nektarji, mango nektar, vsebnost sladkorja, vsebnost kisline, razvoj novih izdelkov, raziskave tržišča, fokusne skupine, senzorično testiranje, test preferenc, potrošniki, sprejemljivost pri potrošnikih Full text (file, 1,84 MB) |
|
4. Strateško planiranje v slovenski gradbeni industrijiLovro Hleb, 2008, undergraduate thesis Keywords: gradbeništvo, diplomska dela, UNI, strateško planiranje, gradbeništvo, pomen, razvoj, tržišča, strategije Full text (file, 4,59 MB) |
|
6. Analiza tehnologij in tržišča komercialnih satelitov visokih ločljivosti za opazovanje površja ZemljeVid Jakopin, 2014, undergraduate thesis Keywords: geodezija, diplomska naloga, UNI, GIG, visokoločljivostni sateliti, sodobne tehnologije snemanja, ponudniki satelitskih posnetkov, razmere tržišča Full text (file, 3,65 MB) |
|
|