1. Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafikiAleks Huč, 2012, undergraduate thesis Keywords: računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 6,52 MB) |
2. Optična razpoznava znakov v slikah naravnih scenRok Petek, 2012, undergraduate thesis Keywords: OCR, naravne scene, računalniški vid, smerni segmenti nelinearne mreže, SIFT, gaborjev filter, SVM, ANN, K-NN, MDC, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Full text (file, 2,53 MB) |
|
4. Grafi scene v igrahDEJAN JUSUFOVIĆ, 2016, undergraduate thesis Keywords: grafi scene, Octree, adaptivno binarno drevo, potencialno vidna množica, portali, 3D grafika, Ogre3D, igre, svet iger, razvoj iger Full text (file, 23,86 MB) |
5. Optična razpoznava znakov v slikah naravnih scenROK PETEK, 2016, master's thesis Keywords: optična razpoznava znakov, OCR, naravne scene, računalniški vid, HOG, PHOG, Co-HOG, SVM, ANN, K-NN, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Full text (file, 1,32 MB) |
|
7. Quantitative contact-less estimation of energy expenditure from video and 3D imageryGregor Koporec, Goran Vučković, Radoje Milić, Janez Perš, 2018, original scientific article Keywords: physical activity, energy expenditure, computer vision, optical flow, scene flow, heart rate, support vector machine, RBF kernel, KCF tracker, Microsoft Kinect, time-of-flight sensor, squash Full text (file, 7,87 MB) This document has more files! More... |
|
|
|