1. Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafikiAleks Huč, 2012, diplomsko delo Ključne besede: računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 6,52 MB) |
2. Optična razpoznava znakov v slikah naravnih scenRok Petek, 2012, diplomsko delo Ključne besede: OCR, naravne scene, računalniški vid, smerni segmenti nelinearne mreže, SIFT, gaborjev filter, SVM, ANN, K-NN, MDC, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,53 MB) |
|
4. Grafi scene v igrahDEJAN JUSUFOVIĆ, 2016, diplomsko delo Ključne besede: grafi scene, Octree, adaptivno binarno drevo, potencialno vidna množica, portali, 3D grafika, Ogre3D, igre, svet iger, razvoj iger Celotno besedilo (datoteka, 23,86 MB) |
5. Optična razpoznava znakov v slikah naravnih scenROK PETEK, 2016, magistrsko delo Ključne besede: optična razpoznava znakov, OCR, naravne scene, računalniški vid, HOG, PHOG, Co-HOG, SVM, ANN, K-NN, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,32 MB) |
|
7. Quantitative contact-less estimation of energy expenditure from video and 3D imageryGregor Koporec, Goran Vučković, Radoje Milić, Janez Perš, 2018, izvirni znanstveni članek Ključne besede: physical activity, energy expenditure, computer vision, optical flow, scene flow, heart rate, support vector machine, RBF kernel, KCF tracker, Microsoft Kinect, time-of-flight sensor, squash Celotno besedilo (datoteka, 7,87 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
|