Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Claudia Knabe: Prepletanje funkcionalnega in psihoterapevtskega vidika v glasbeni terapiji z osebami s težkimi motnjami v razvoju

MSc theses (30)

  1. Anastazija Krenn: Poglavitni stresorji pri študentih glasbe
  2. Maša Medved: Učinki petja v zboru na človekov kognitivni, čustveno-motivacijski in socialni razvoj
  3. Eva Brus: Glasbene didaktične igre za otroke s čustvenimi in z vedenjskimi motnjami
  4. Mojca Cej: Zvočna terapija in njena uporabna vrednost v vzgojno-izobraževalnem okolju
  5. Klara Gruden: Medpredmetne povezave in njihova realizacija v glasbeni šoli
  6. Špela Filipič: Učinki glasbe na kognitivni razvoj predšolskega otroka
  7. Alja Lapuh: Glasbene sposobnosti otrok z motnjo avtističnega spektra
  8. Eva Mutec: Samopodoba in samoučinkovitost študentov Akademije za glasbo
  9. Alma Oražem: Izvajalska anksioznost pri glasbenih pedagogih
  10. Blaž Podobnik: Socialni konteksti poslušanja klasične glasbe
  11. Marjeta Rutar: Razlike v doživljanju zanosa med študenti glasbene pedagogike in učitelji pouka glasbe
  12. Timea Erdei: Memorizacija in priklic notnega materiala pri igranju instrumenta
  13. Kristina Fale: Razvoj glasbenega posluha - temelj uspešnega učenja violine
  14. Alen Garagić: Emotional freedom techniques (EFT) as a tool for managing stage fright and performance anxiety among musicians
  15. Tjaša Gorjanc: Doživljanje izvajalske anksioznosti in spoprijemanje z njo pri različno starih učencih violine
  16. Eva Grmek: Uspešni načini zmanjševanja izvajalske anksioznosi pri mlajših učencih v glasbeni šoli
  17. Neža Jelušič: Vpliv glasbenega izobraževanja na pozornost in koncentracijo
  18. Suzana Krivec: Doživljanje in obvladovanje treme pri učencih flavte v nižjih glasbenih šolah
  19. Maruša Laure: Uporaba elementov pedagogike Montessori pri poučevanju inštrumentov
  20. Lucija Prijatelj: Povezanost spoznanj nevrodidaktike z učenjem klavirja
  21. Samanta Škorja: Depresivnost pri glasbenikih
  22. Teodor Žalik: Izvajanje glasbe po spominu kot potencial za razvijanje ustvarjalnosti
  23. Ita Nagode: Duševno zdravje pri študentih glasbe
  24. Tjaš Zazijal: Glasbeniki in zasvojenost
  25. Luka Zapušek: Poučevanje trobil otrok z Aspergerjevim sindromom
  26. Žan Plohl: Motivacija pri pouku trobil
  27. Anica Mićić: The impact of the COVID-19 pandemic on an upsurge of performance anxiety in adolescent music performance students
  28. Tadej Šepec: Vloga Willemsove pedagogike pri razvoju glasbenega posluha
  29. Urška Kumar: Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja pri pouku Nauka o glasbi v glasbeni šoli
  30. Ema Petavar: Pomen socialne opore profesorja pri obvladovanju izvajalske anksioznosti študenta glasbe: mediacijski učinek sočutja do sebe in samoučinkovitosti

Other documents (2)

  1. Anja Božič, Katarina Habe, Janez Jerman: Povezanost glasbenih sposobnosti in fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih
  2. Maruša Laure, Katarina Habe: Stimulating the development of rhythmic abilities in preschool children in Montessori kindergartens with music‑movement activities