Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (30)
Ema Meden:
Poslušaj in se uči: Podkast kot oblika priložnostnega učenja odraslih
Iva Pilko:
Pomen sodelovanja med znanostjo in industrijo za razvoj in menedžment talentov: Študija primera izbranega podjetja
Sonja Mihelj:
Stališča staršev do uporabe eAsistenta na Osnovni šoli Dornberk
Nina Petrovič:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri poučevanju nemške književnosti po modelu TPACK
Sanja Novaković:
Izkušnje osnovnošolskih učiteljev z uporabo IKT v času epidemije Covid-19
Kaja Cizelj:
Izobraževanje v zaporih in skotopični sindrom
Špela Jerala:
Vključevanje migrantov in beguncev družbo: Primerjava med Slovenijo in Francijo
Mateja Klinc:
Jezikovna in ekonomska integracija odraslih priseljencev na območju Dolenjske, Bele krajine in Posavja
Katja Štravs:
Izvajanje izobraževanja na Ljudski univerzi Radovljica v času pandemije – izkušnje starejših odraslih
Mateja Lapuh:
Sprejemanje in učenje uporabe pametnih telefonov pri starejših odraslih
Saša Kočar:
Poučevanje francoščine starejših odraslih
Anita Rus:
Skupnostno izobraževanje in delovanje društev v lokalnem okolju (študija primera delovanja društva Eko krog)
Tina Dragovan:
Digitalne kompetence učiteljev in profesorjev izbranih osnovnih in srednjih šol v Novem mestu in okolici
Liza Vesić Zagoričnik:
Zaposlovanje diplomantov Oddelka za pedagogiko in andragogiko
Vesna Gorenc:
Opredelitev poklica sociokulturnega animatorja in poskus njegove umestitve v slovenski prostor
Talija Kaličanin:
Svetovanje v postopku preverjanja in potrjevanja nacionalnih poklicnih kvalifikacij
Lea Lenart:
Učne težave in strategije študentov z disleksijo
Ana Dobnikar:
Neformalno izobraževanje starejših moških na Ljudski univerzi Radovljica
Neja Fakin:
Značilnosti udeležbe v programih neformalnega izobraževanja na Ljudski univerzi Ajdovščina
Urška Lupšina:
Dejavniki motivacije in ovire odraslih pri pripravi na maturo na zasavski ljudski univerzi
Neža Strmole:
Evalvacija načrtovanja temeljnega programa usposabljanja prostovoljnih gasilcev
Nuša Zankolič:
Dejavniki zasvojenosti s spletnimi socialnimi omrežji med študenti
Eva Škraba:
Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
Anja Germovšek:
Digitalni razkorak in starejši odrasli: Razlike med mestnim in podeželskim prebivalstvom
Nina Oblak:
Usposobljenost gimnazijskih učiteljev slovenščine za delo z dijaki, ki imajo disleksijo
Nina Nia Šribar:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri načrtovanju izobraževanja odraslih v podjetju
Katja Gramc:
Uporaba spletnih družbenih omrežij za razvoj mikroučenja: Primer omrežja Instagram
Laura Kmetič Jurečič:
Priložnostno učenje med starejšimi odraslimi iz ruralnega okolja
Patricija Gril:
Izkušnje udeležencev tečajev slovenščine kot drugega jezika
Lea Jan:
Organiziranost e-izobraževanja zaposlenih v izbranem podjetju
BSc theses (26)
Jasmina Zeme:
Oblike in metode izobraževanja gasilcev
Mirjam Resman:
Priprava strokovne geografske ekskurzije na Univerzi za tretje življenjsko obdobje
Mojca Perdih:
Analiza e-gradiv z vidika oseb z disleksijo
Sabina Ivančič:
Uporaba diskusijske metode pri izobraževanju odraslih
Urška Vajda:
Motivacija za izobraževanje vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v vrtcu
Nika Torej:
Izkušnje študentov na Oddelku za pedagogiko in andragogiko z e-izobraževanjem
Tina Bezek:
Računalniško opismenjevanje na Univerzi za tretje življenjsko obdobje
Barbara Popit:
Izobraževanje staršev za razvijanje medijske pismenosti predšolskih otrok
Eva Jerič:
Priznavanje neformalno in priložnostno pridobljenega znanja v srednješolskem izobraževanju za odrasle
Nina Kristl:
Sprejemanje informacijsko-komunikacijske tehnologije pri visokošolskih profesorjih na Univerzi v Ljubljani
Marko Mencinger:
Uspešnost udeležencev programa osnovne šole za odrasle
Jana Rančigaj:
Primerjava metod poučevanja pri usposabljanju vzgojiteljev v vrtcu Šmarje pri Jelšah
Ana Vilić:
Oblike izobraževanja zaposlenih v podjetju Revoz
Romina Godnič:
Pomen skupnostnih centrov za razvoj lokalne skupnosti
Klara Zavrl:
Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslosti
Tina Černilogar:
Analiza izobraževanj, ki jih organizira Območna izpostava javnega sklada RS za kulturne dejavnosti Tolmin
Bojana Jukič:
Zadovoljstvo strokovnih delavk v vrtcu z vpeljavo e-Asistenta
Naja Jurišaga:
Zdravstveno izobraževanje sladkornih bolnikov
Tina Maffi:
Značilnosti izobraževanja in učenja zaposlenih mladih
Maja Pavšič:
Preverjanje kakovosti izobraževanja za tutorje na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani
Jerneja Pevec:
Oblikovanost izbranih e-gradiv na spletu za pouk pravopisa pri predmetu slovenščina
Elvira Raković:
Vpliv programa PUM na izobraževalno pot udeležencev
Urška Razingar:
Ugotavljanje in analiza potreb zaposlenih po dodatnih znanjih v izbranem podjetju
Tjaša Schindler:
Motivi za izobraževanje v tretjem življenjskem obdobju na Bledu
Jasmina Slapar:
Izobraževanje zaposlenih v podjetju Savatech, d.o.o.
Maša Smonig:
Potrebe slovenskih podjetij po poslovnem izobraževanju
Other documents (8)
Intergenerational solidarity and older adults education in community
Marko Radovan, Danijela Makovec Radovan:
Izkušnje študentov s kriznim izobraževanjem na daljavo med pandemijo covida-19
Danijela Makovec Radovan, Marko Radovan:
Teacher, think twice
Marko Radovan, Danijela Makovec Radovan:
Harmonizing pedagogy and technology
Marko Radovan:
Workplace flexibility and participation in adult learning
Tadej Košmerl, Marko Radovan, Danijela Makovec Radovan:
The funding puzzle in adult education for sustainable development
Ema Meden, Marko Radovan, Damijan Štefanc:
Podcasts and informal learning
Marko Radovan:
Prilagodljiva delovna okolja in njihova vloga v izobraževanju odraslih