Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Irena Janžekovič Žmauc:
Odnos vzgojiteljic in vzgojiteljev predšolskih otrok do svoje strokovne avtonomije in do spodbujanja avtonomije otrok v vrtcu
MSc theses (18)
Melanija Arko:
Sodelovanje s starši v času pandemije covid-19
Tanja Rozina:
Pogled vzgojiteljev/ic predšolskih otrok in njihovih pomočnikov/ic na vlogo očeta pri vzgoji otroka
Leonida Novak:
Stališča razrednih učiteljev o verbalni komunikaciji v prvem in drugem triletju osnovne šole
Barbara Jordan Fleten:
Stališča učiteljev do profesionalnega razvoja
Tanja Klemenšek:
Dejavniki, ki vplivajo na ustanavljanje in uspešnost vrtcev v podjetju
Petra Madronič:
Medijska vzgoja v vrtcu
Petra Erjavec:
Predšolska vzgoja po konceptu pedagogike Montessori in socialno vedenje v šoli
Katarina Mohorič:
Vpliv spreminjanja ženske vloge v družbi na razvoj predšolske vzgoje na Slovenskem
Majda Grbec Plestenjak:
Skupno preživljanje prostega časa staršev in njihovih predšolskih otrok
Petra Žgajnar:
Vloga ravnatelja pri ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti v vrtcu
Vanja Klanšek:
Sodelovanje Vrtca Zagorje ob Savi z javno knjižnico
Lučka Postružin:
Pogledi strokovnih delavcev Vrtca Ledina na pomen nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja zaposlenih
Darinka Tomažin:
Vpliv organizacijske klime na zadovoljstvo zaposlenih v posavskih vrtcih
Ida Ažbe:
Pogledi učiteljev na preprečevanje in zmanjševanje nasilja
Erika Smrke:
Medgeneracijsko sodelovanje med vrtcem in domom starejših občanov
Ana Suhadolnik:
Različni pristopi izvajanja ur oddelčne skupnosti na predmetni stopnji osnovne šole
Nina Sernel:
Primerjava sodelovanja podeželskega in mestnega vrtca z institucijami v lokalni skupnosti
Urška Šterbenc:
Sodelovanje s starši, izziv ali breme za vzgojitelja
BSc theses (72)
Lucija Jekovec:
Glasbene dejavnosti na osnovni šoli pod vodstvom učitelja razrednega pouka
Simona Novak:
Pomen pravljic za moralni razvoj predšolskih otrok
Damjana Nišandžić:
Vloga vzgojiteljice v prvem razredu devetletke
Danijela Sanja Berložnik:
Sodelovanje med učitelji matematike in starši z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev
Marjetka Perc:
Vpliv vzgojiteljice na socialni razvoj otroka v dnevni rutini
Lucija Ojsteršek:
Park Tivoli
Živa Zabret:
Načini odzivanja vzgojiteljev ob pojavih trme pri predšolskem otroku
Sanja Trupi:
Uvajanje otroka v vrtec
Mojca Simonič:
Igre in igrače skozi čas
Jernej Filipič:
Igre in igrače iz Prlekije
Mateja Fortuna:
Pogledi staršev na uvajanje otroka v vrtec
Maja Iskra:
Vzgojna vloga učitelja v osnovni šoli
Nika Bregar:
Priprava pedagoške delavnice v muzeju za predšolske otroke
Petra Košir:
Sodelovanje staršev in vzgojiteljev pri vzgoji predšolskih otrok
Simon Bučar:
Feminizacija v vzgojiteljskem poklicu
Ana Arh:
Neformalno vključevanje staršev v pouk gospodinjstva
Sandra Mlakar:
Družina in vrtec kot partnerja pri vzgoji predšolskih otrok
Anja Kobal:
Pogledi staršev in strokovnih delavcev vrtca na sodelovanje s potujočo knjižnico
Karmen Bajde:
Vloga vzgojitelja pri igri s strukturiranim in nestrukturiranim materialom
Sara Pavlin:
Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in preprečevanju nasilja nad otroki
Doroteja Kozmus:
Vzgojiteljice o sodelovanju med vrtcem in javno knjižnico
Urška Praznik:
Vloga vzgojiteljice pri skrbi za zdravje predšolskih otrok
Klavdija Kovačič:
Vloga vzgojitelja pri vpeljavi medijske vzgoje na področju umetnosti
Petra Ugovšek:
Pomen ljubkovalne igrače v procesu vzgoje v vrtcu
Anita Brodarič:
Nasilje nad otroki in otrokove pravice
Manca Zore:
Partnerstvo kot način sodelovanja med vzgojitelji in starši
Manca Rogelj:
Primerjava vloge vzgojiteljice pri izvajanju določenih elementov dnevne rutine v javnem in waldorfskem vrtcu
Polona Vogrinčič:
Odškodninska odgovornost vrtca
Jasmina Šabić:
Pogledi specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do alternativnega vzgojnega koncepta Marie Montessori
Urška Cetinski:
Vključevanje preteklosti v življenje in delo vrtca
Nina Mržljak:
Romski pomočniki v prvem razredu devetletne osnovne šole
Mateja Pellis:
Vloga vzgojitelja pri oblikovanju zdravih prehranjevalnih navad predšolskih otrok
Klavdija Longar:
Vključevanje lokalne tradicije v življenje in delo vrtca
Tadeja Kokot:
Vpliv staršev na življenje in delo vrtca
Larisa Bračič:
Življenje in delo v vrtcu Danijelov Levček
Nina Prokofjev Voga:
Primerjava dnevne rutine med slovenskim in belgijskim vrtcem
Jasmina Peterle:
Vloga očeta pri vzgoji predšolskega otroka
Nina Ajdič:
Pomoč vrtca družini
Katarina Seliger:
Sodelovanje Vzgojno-varstvene enote pri Osnovni šoli Horjul s Centrom starejših občanov Horjul
Katja Balažic:
Zgodovinski pregled predšolskih ustanov hčera Marije Pomočnice v Sloveniji
Timeja Kragolnik Račnik:
Pogledi vzgojitelja na dejavnike prikritega kurikuluma v vrtcu
Irena Narobe:
Mnenje vzgojiteljev o praksi
Tina Nemanič:
Spanje in počitek otrok v vrtcu
Tjaša Konda:
Primerjava vloge vzgojitelja v Sloveniji in na Portugalskem
Tajda Ivanc:
Vloga vzgojitelja pri vpeljavi NTC-dejavnosti
Ula Rakuša:
Pogledi staršev in vzgojiteljev na kakovost delovanja vrtca
Jožica Frankovič:
Postavljanje mej otrokom v vrtcu
Valentina Poljak:
Prepoznavanje trpinčenja med otroki in ravnanje vzgojiteljev
Monika Majnik:
Profesionalni razvoj švedskih in slovenskih vzgojiteljev
Kristina Levstik:
Profesionalni razvoj pedagoških delavcev v vrtcu
Petra Obadič:
Kakovost v slovenskih vrtcih
Urša Tomažič:
Prepoznavanje in preprečevanje trpinčenja otrok v vrtcu
Maša Šeme:
Primerjava dnevne rutine v slovenskem in finskem mednarodnem vrtcu
Anja Pirc:
Primerjava sodelovanja javnega in zasebnega vrtca z institucijami v lokalni skupnosti
Jana Zajc:
Vzpostavljanje discipline v sodobni osnovni šoli
Ana Suhadolnik:
Vloga razrednika na predmetni stopnji osnovne šole
Jan Lőrinc:
Sodelovanje s starši na dvojezičnem območju v Vrtcu Lendava
Polona Frantar:
Sodelovanje vrtca z družino ob prihodu novega družinskega člana
Marta Čebulj:
Ponudba in kakovost v javnih in zasebnih vrtcih
Katarina Mohorič:
Razvoj predšolske vzgoje v Selški dolini
Elizabeta Brezovar:
Sodelovanje in komunikacija med vrtcem in starši
Petra Grabljevec:
Učenje skozi igro v igralnici in gozdu
Maša Burger:
Primerjava vloge vzgojitelja v dnevni rutini v javnem vrtcu in vrtcu Marie Montessori
Klara Malovrh:
Vrtec na prostem
Julija Jazbinšek Jenko:
Seznanjenost vzgojitelja z ukrepi prve pomoči pri predšolskem otroku
Tanja Žura:
Vloga vzgojitelja pri medijskem opismenjevanju predšolskega otroka
Nina Šink:
Primerjava dnevne rutine v slovenskem in norveškem zasebnem vrtcu
Petra Berčič:
Modeli sodelovanja med starši in strokovnimi delavci v vrtcih
Patricija Brulc:
Primerjava počitka predšolskih otrok v mestnem in podeželskem vrtcu
Karin Zakrajšek:
Postopno uvajanje otrok v vrtec
Rebeka Hana Robič:
Pogledi strokovnih delavk vrtca na elemente predšolskega koncepta Reggio Emilia
Lara Mohar:
Mnenje vzgojiteljic o prehranjevanju in počitku otrok v predšolskem obdobju
Other documents (40)
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
Parents' views on preshool care and education in local community
Tatjana Devjak, Srečko Devjak:
Play and movement in the preschool child
Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak:
Preschool teachers about introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Majda Plestenjak:
Alternativni vzgojni koncepti
Pravila in vzgojno delovanje šole
Tatjana Devjak, Alenka Polak:
Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje delavcev v vzgoji in izobraževanju
Tatjana Devjak:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Sodobni didaktični pristopi v visokem šolstvu
Tatjana Devjak, Janez Vogrinc, Igor Repac:
Vloga nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev v reformi študijskih programov
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo
Tatjana Devjak, Irena Janžekovič Žmauc, Jože Benčina:
Razmerje med dejavniki in pogoji avtonomije vzgojiteljev in spodbujanje avtonomije predšolskih otrok v vrtcu
Klemen Filipič, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Monika Ivančič Fajfar:
Vrtec in lokalno okolje: priročnik
Sanja Berčnik, Tatjana Devjak:
Vrtec in lokalna skupnost v luči kakovosti izvajanja predšolske vzgoje: slovenski vrtci in koncept Reggio Emilia
Staš Dobrila, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak:
Parent kindergarten cooperation in the light of special pedagogical principles of Reggio Emilia concept
Žana Flander, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
Including elements of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
Jaka Gorišek, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak:
Introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
Uvod
Tatjana Devjak, Darija Skubic:
Predgovor
Tatjana Devjak, Darija Skubic, Alenka Polak, Vasja Kolšek:
Predšolska vzgoja : od starega k novemu
Tatjana Devjak, Pavel Zgaga:
Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov II
Mateja Fortuna, Mario Krzyk, Roman Klasinc, Matjaž Četina:
Two-Dimensional Mathematical Modelling of a Dam-Break Wave in a Narrow Steep Stream
Tatjana Devjak, Tomaž Petek:
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
Simona Tancig, Tatjana Devjak:
Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov I
Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik:
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
Tatjana Devjak:
Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje
Tatjana Devjak:
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015
Anita Filipaj:
Mnenja vzgojiteljev in staršev glede uporabe medijev v predšolskem obdobju
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
In-service teacher education and training: motives, objectives and evaluation
Petra Gomišček:
Vzgoja predšolskih otrok v slikanicah
Zarja Švajncer:
Vpliv zgodovine in razvoja gospodarstva na življenje in delo na Osnovni šoli Gornji Logatec
Tatjana Devjak:
Evropski socialni sklad in nadaljnje izobraževanje in usposabljanje v vrtcih
Marta Rogelj Lipoglavšek:
Vodenje za spodbujanje kakovosti vrtcev jugovzhodne Slovenije
Tatjana Devjak, Igor Saksida:
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2016: zbornik znanstvenih in strokovnih prispevkov
Sanja Berčnik, Tatjana Devjak:
Sodelovanje med starši in vzgojitelji v različnih konceptih predšolske vzgoje
Alenka Polak, Tatjana Devjak:
Teamwork of teachers as a context and an approach for stimulating life-long professional development
Učitelj v vlogi raziskovalca
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I