Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Andrej Šorgo: Vpliv računalniško podprtega laboratorija na kakovost pouka biologije in razvoj kompetenc pri dijakih
  2. David Rihtaršič: Model poučevanja elektronike, programiranja in mehanike v robotiki za mladostnike

MSc theses (14)

  1. Andrej Šorgo: Računalniško podprt laboratorij pri pouku biologije v programu gimnazije
  2. Kaja Kosmač: Primerjava učinkovitosti sijalk pri poučevanju tehnoloških vsebin
  3. Tina Skrt: Obravnava učinkovitosti vetrnih turbin, temelječa na induktivnih učnih strategijah
  4. Beti Mikuž: Merjenje sežigne toplote lesnih energentov v okviru pouka tehniških vsebin
  5. Anja Urbanija: Načrtovanje tehniškega dne o izkoristku sončnih celic
  6. Sebastjan Škrjanc: Merilni sistem za določitev izkoristka dvotaktnega motorja
  7. Miklavž Šef: Model regulacije vrtljajev gredi turbinskega motorja z dušilno loputo
  8. Mihael Dvorščak: Šolski projekti na temo pametne hiše temelječi na mikroračunalniku Raspberry Pi
  9. Matej Špoljar: Načrtovanje šolskih projektov na temo sprektralne analize zvoka s pomočjo mobilnih aplikacij
  10. Klemen Černe: Razvoj aplikacij za šolsko laboratorijsko delo temelječih na bluetooth povezavi med pametnim telefonom in Arduinom
  11. Nika Rupel: Začetno učenje elektronike ob podpori okolja Arduino
  12. Kristjan Prosen: Uporaba razvojnega okolja Arduino v naravoslovnem šolskem laboratoriju
  13. Andrej Šorgo: Računalniško podprt laboratorij pri pouku biologije v programu gimnazije
  14. Rok Gabrovšek: Medpredmetni projekti na temo tehnike in športa z uporabo programirljive elektronike

BSc theses (35)

  1. Branko Lampret: Uporaba industrijskih krmilnikov v tehniškem izobraževanju
  2. Tanja Kozjek: Izdelava e-gradiva za robotiko v programskem okolju Bascom
  3. Klemen Leban: Projekt izdelave računalniško krmiljene stružnice pri pouku tehnike in tehnologije
  4. Anita Logar: Vključevanje vsebin s področja elektronike v splošne gimnazije
  5. Nejc Žagar: Razvoj konstrukcijske sestavljanke za izbirni predmet robotika v tehniki
  6. Aleksandra Čufar: Poučevanje vsebin o delovanju brezkrtačnih enosmernih elektromotorjev
  7. Matjaž Urbanč: Projekti iz mehatronike pri poučevanju tehnike
  8. Aleš Pustovrh: Predlog izvedbe učnega projekta z uporabo odsluženih elektronskih naprav
  9. Anja Štulac: Evalvacija in predlogi za spremembe učnega načrta izbirnega predmeta Elektrotehnika v osnovni šoli
  10. Žiga Lausegger: C-programiranje ARM9 mikrokrmilnikov v prosto dostopnem razvojnem okolju za Linux
  11. Rok Černelič: Uporaba mini računalnika Raspberry Pi za poučevanje robotike
  12. Maksimilijan Mezek: Sončne celice kot obnovljiv vir za pridobivanje električne energije
  13. Matjaž Lušin: Izdelava modela pozicionirne naprave z optoelektričnim merilnim sistemom
  14. Marija Rihtaršič: Modeli temperaturnih regulacijskih sistemov pri poučevanju tehniških vsebin
  15. Tamara Jensterle: Uvajanje teme o bioplinu k pouku tehniških vsebin
  16. Beti Mikuž: Uvajanje teme o lesni biomasi k pouku tehniških vsebin
  17. Klemen Černe: Pregled aplikacij za operacijski sistem Android in njihova možnost uporabe pri pouku vsebin s področja elektronike in robotike
  18. Mihael Dvorščak: Raspberry Pi in oddaljeni laboratorij
  19. Natalija Ugrinović: Šolske in izvenšolske tehniške dejavnosti v Sloveniji in na Hrvaškem
  20. Ladislava Ježek Narobe: Računalniško podprti eksperimenti na temo toplote in temperature v osnovni šoli
  21. Matej Kastelic: Problematika reševanja nalog iz področja gonil na nacionalnem preverjanju znanja
  22. Dimitrij Klinec: Integracija računalniških orodij pri pouku vsebin s področja gibanja in dinamike
  23. Kristjan Prosen: Uporaba razvojnega okolja Arduino pri računalniško podprtih šolskih eksperimentih
  24. Nika Rupel: Obravnava svetlečih diod pri poučevanju lastnosti električnega kroga na predmetni stopnji
  25. Oskar Težak: Uporaba mikrokrmilnika ESP32 pri brezžičnih komunikacijah
  26. Matej Špoljar: Uporaba mobilnih aplikacij pri spektralni analizi glasbil
  27. Tadej Krivic: Izdelava interaktivne table
  28. Denis Rupnik: Računalniško podprta proizvodnja pri poučevanju tehniških vsebin
  29. Maja Dušič: Pregled tekmovanj iz robotike
  30. Tanja Stanić: Uvajanje oddaljenega laboratorija v poučevanje naravoslovno-tehniških vsebin
  31. Tina Skrt: Obravnava vetrnih elektrarn v tehniškem izobraževanju
  32. Anja Urbanija: Delovanje in uporaba sončnih celic in njihova obravnava pri pouku tehnike
  33. Sebastjan Škrjanc: Vključevanje aktualnih vsebin o motorjih z notranjim izgorevanjem k pouku Tehnike in tehnologije
  34. Boštjan Čerin: Učenje računalniškega programiranja v slovenskih osnovnih šolah
  35. Nina Pivk: Osnovni brezžični prenosi podatkov in uporaba le teh v razvojnem okolju Arduino

Other documents (29)

  1. Slavko Kocijančič, Anuparp Boonsongsrikul: A survey of student-centred approaches to engineering education - a case study concerning Slovenia and Thailand
  2. Slavko Kocijančič, David Rihtaršič: Poletna šola robotike, integriran pristop k uporabi IKT v tehniškem izobraževanju
  3. Andrej Šorgo: Vpliv računalniško podprtega laboratorija na kakovost pouka biologije in razvoj kompetenc pri dijakih
  4. Slavko Kocijančič, Vladimir Turk, Jelka Frelih, Franko Florjančič: Učni načrt za izbirni predmet Elektrotehnika
  5. Slavko Kocijančič, Ludvik Hajdinjak, Beno Karner: Učni načrt za izbirni predmet Robotika v tehniki
  6. Slavko Kocijančič: Možnosti za uporabo simulacij v programu Yenka pri uvodnem učenju elektronike
  7. Slavko Kocijančič: An overview of research and development activities in technology education carried out at the Faculty of Education at the University of Ljubljana
  8. Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič: Effectiveness of inquiry-based learning : how do middle school students learn to maximise the efficacy of a water turbine?
  9. Slavko Kocijančič: A survey of student-centred approaches to engineering education - a case study concerning Slovenia and Thailand
  10. Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič: The effect of the use of an inquiry-based approach in an open learning middle school hydraulic turbine optimisation course
  11. Tanja Stanić: Izvedba oddaljenega laboratorija preko GSM komunikacije s primeri uporabe pri šolskem eksperimentalnem delu
  12. Amand Papotnik, Franko Florjančič, Gerhard Angleitner, Srečko Glodež, Ludvik Hajdinjak, Beno Kraner, Slavko Kocijančič, Gorazd Planinšič, Ferdinand Trenc, Tadej Tuma: Učni načrt
  13. Stanislav Avsec, David Rihtaršič, Slavko Kocijančič: Students' satisfaction with an INFIRO robotic direct manipulation learning environment
  14. Stanislav Avsec, David Rihtaršič, Slavko Kocijančič: A predictive study of learner attitudes toward open learning in a robotics class
  15. Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič: Effectiveness of inquiry-based learning
  16. Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič: The effect of the use of an inquiry-based approach in an open learning middle school hydraulic turbine optimisation course
  17. Colm O'Sullivan, Slavko Kocijančič: Convection in liquids - some illustrative experiments
  18. Franc Vrbančič, Slavko Kocijančič: Simbioza učenja programiranja in tujega jezika
  19. David Rihtaršič, Slavko Kocijančič: Robotika kot motivacija za izobraževanje s področja tehnike
  20. Zenon J. Pudlowski, Slavko Kocijančič: Preface
  21. David Rihtaršič, Slavko Kocijančič: Introducing 32-bit microcontroller technologies to a technology teacher training programme
  22. Franc Vrbančič, Slavko Kocijančič: Introducing the radio frequency identification technology to a vocational highschool programme in mechatronics
  23. Katarina Ban, Slavko Kocijančič: Introducing topics on nanotechnologies to middle and high school curricula
  24. Gorazd Šantej, Slavko Kocijančič: Commencing projects that implement the use of magnetic sensors in pre-higher technology education
  25. David Rihtaršič, Slavko Kocijančič: The role of equipment and accessories in the early teaching of robotics
  26. Gorazd Šantej, Slavko Kocijančič: Electronics course for in-service teachers of engineering and technology
  27. Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič, David Rihtaršič, Roman Žavbi, Branko Kaučič: Optimizacija pouka vsebin tehnike in tehnologije
  28. Franc Vrbančič, Slavko Kocijančič: Strategy for learning microcontroller programming—a graphical or a textual start?
  29. Dominique Persano Adorno, Tuba Ugras, James Sunney Quaicoe, Veselina Jecheva, Abiodun A. Ogunyemi, Merja Bauters, Angel Toshkov, Yasin Ortakci, Kasim Ozacar, Ferhat Atasoy, Daniele Peri, Slavko Kocijančič, David Rihtaršič, Špela Cerar, Huseyin Uvet: An innovative tailored instructional design for computer programming courses in engineering