Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Sabina Višček: Problemskost in tabuizacija književnosti pri pouku slovenščine

MSc theses (38)

  1. Ines Stopinšek: Vpliv učiteljevega interpretativnega branja na bralno motivacijo učencev 1., 3. in 5. razreda osnovne šole
  2. Meta Krejan: Odziv učencev petega razreda na drugačnost v literaturi
  3. Ines Barbič: Slikanice z romsko tematiko kot orodje za spodbujanje vključenosti in sprejemanja romskih otrok v razred
  4. Vesna Jamnik: Pouk književnosti kot pomoč pri razumevanju strahu učencev tretjega razreda
  5. Ester Potočar: Ustreznost diferenciacije bralnih nalog pri pouku književnosti v drugem triletju osnovne šole
  6. Neža Krajnik: Bralna motivacija četrtošolcev pred branjem e-knjig v IMapBooku in po njem
  7. Sara Močnik: Uspešnost učencev od 1. do 5. razreda pri reševanju novih nalog po obravnavi dramskega besedila
  8. Špela Mehle: Učiteljeva stališča do potencialno nadarjenih učencev pri književnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  9. Nika Smolej: Povezava interpretativnega branja z učno motivacijo učencev na razredni stopnji osnovne šole
  10. Eva Arh: Jezikovna usposobljenost učiteljev na razredni stopnji
  11. Urška Klopčič: Vpogled v stanje govornih nastopov vzgojiteljev in učiteljev razrednega pouka
  12. Lara Bratec: Učiteljevo zastavljanje vprašanj po branju književnega dela
  13. Nina Potrč: Nove naloge razrednih učiteljev pri obravnavi umetnostnega besedila in njihova diferenciacija v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  14. Klemen Kos: Potrebe razrednih učiteljev po nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju s področja slovenščine
  15. Eva Kreže: Bralna pismenost v povezavi z dvojezičnostjo pri pouku slovenščine v 4. razredu osnovne šole
  16. Anja Skumavc: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku slovenščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
  17. Anja Oven: Dejavniki, ki spodbujajo učenčev besedni zaklad na razredni stopnji osnovne šole
  18. Jerneja Skapin: Uporaba kamišibaja pri obravnavi umetnostnega besedila v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  19. Lara Beličič: Usposobljenost razrednih učiteljev pri uporabi komunikacijskega modela pouka za poučevanje književnosti
  20. Mateja Jarc: Raziskovanje komunikacije, jezika in govora pri vzgojiteljih z dvojezičnimi otroki v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Goriškem in Tržaškem
  21. Eva Šimc: Pogledi učiteljev in učencev na izvedbo in doživljanje ocenjevanja govornih nastopov pri predmetu slovenščina v 3., 4. in 5. razredu osnovne šole
  22. Sara Trošt: Prepoznavanje in ocenjevanje razvojne jezikovne motnje pri dvojezičnih otrocih
  23. Eva Hočevar: Vpliv otroške in mladinske književnosti na stališča učencev do oseb s posebnimi potrebami
  24. Nika Marolt: Govorno nastopanje učencev v 3. razredu osnovne šole
  25. Nataša Indjić: Mnenje učiteljev in študentov razrednega pouka o uporabi knjižnega jezika pri pouku na razredni stopnji
  26. Maruša Čuk: Uvodna motivacija pri pouku književnosti
  27. Blažka Hribar: Odnos staršev do problemskih tem v književnih delih
  28. Neja Založnik: Strategije vključevanja učencev priseljencev ter vpliv na njihovo učno in socialno uspešnost
  29. Nika Prelovec: Mnenje učiteljev o vključevanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine
  30. Sara Brecl: Razvijanje pravopisne zmožnosti pri učencih v tretjem, četrtem in v petem razredu
  31. Lucija Kos: Bralni interes in bralna motivacija učencev 3., 4. in 5. razreda v Posavju
  32. Teja Glavan: Pomen okolja (podeželje/mesto) na učenčev besedni zaklad pri pripovedovanju ob slikanicah brez besedila v 1. razredu
  33. Urška Avbelj: Doživljanje in razumevanje problemske teme v slikanicah pri učencih 1. razreda osnovne šole
  34. Maša Skebe: Učiteljevo poznavanje interpretativnega branja dramskih besedil in njegovo vključevanje v pouk književnosti od 1. do 5. razreda osnovne šole
  35. Liza Pahulje: Dejavniki, ki vplivajo na uporabo knjižnega jezika pri učiteljih razrednega pouka
  36. Monika Predikaka: Učenje branja v slovenski in španski javni osnovni šoli
  37. Petra Kopač: Poznavanje glasovnega zavedanja med učitelji prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja kot pomembnega predpogoja za uspešno opismenjevanje učencev
  38. Eva Korpar: Vpliv tehnologije na branje in bralne navade učencev 2. triletja osnovne šole

BSc theses (23)

  1. Helena Krnc: Predšolski romski otroci s tehničnimi dejavnostmi usvajajo slovenski jezik
  2. Kaja Urbanč: Razumevanje in izrekanje časovnega in vzročnega razmerja med dogodkoma pri predšolskih otrocih
  3. Špela Kozinc: Vpliv izobrazbe staršev na izbiro literature pri otrocih v povezavi z bralnim projektom Ciciuhec, beremo z malčki
  4. Nina Strgaršek: Raba narečja pri vzgojiteljih, zaposlenih v Vrtcu Trbovlje
  5. Monika Pust: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do govora v knjižnem jeziku pri delu z otroki
  6. Nika Antončič: Spodbujanje jezikovne zmožnosti pri predšolskih otrocih
  7. Tina Bogataj: Ustreznost vzgojiteljeve uporabe socialnih zvrsti jezika pri komunikaciji s starši
  8. Mitja Drnovšek: Jezikovna ustreznost uradnih zapisanih besedil vzgojiteljev in njihova stališča do tega področja
  9. Urška Remškar: Zahtevnostne ravni vprašanj vzgojiteljev ob obravnavi književnega besedila v vrtcu
  10. Ana Gabršček: Kako vzgojitelji/vzgojiteljice berejo umetnostna besedila otrokom v vrtcu
  11. Nina Filipan: Pogovor o prebrani pravljici med vzgojiteljico in otroki
  12. Špela Trdan: Vloga vzgojiteljev predšolskih otrok in učiteljev 1. razreda OŠ pri usvajanju govorno-jezikovnih spretnosti otrok
  13. Nika Guna: Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja predšolskih otrok
  14. Lucija Sotošek: Vpliv pravljic na čustveno-socialni razvoj predšolskih otrok
  15. Marja Grebenc: Poučevanje branja in pisanja po metodi Marie Montessori
  16. Ana Obal: Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v pomurskih vrtcih in njihov pogled na lasten profesionalni razvoj na jezikovnem področju
  17. Martina Kocbek: Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja
  18. Mateja Košir: Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju
  19. Urška Gutnik: Vloga vzgojitelja pri posredovanju pravljic predšolskim otrokom
  20. Tjaša Daničič: Stališča vzgojiteljev do lastne zmožnosti govornega nastopanja
  21. Nina Pečnik: Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v zasavskih vrtcih
  22. Tajda Zore: Odzivanje vzgojiteljic na pootročeni govor v predšolskem obdobju
  23. Špela Horvat: Dejavnosti, ki spodbujajo prepoznavanje prvega glasu v besedi pri otrocih, starih od 5 do 6 let

Other documents (20)

  1. Tomaž Petek: The teacher as a public speaker in the classroom
  2. Tomaž Petek, Polonca Šek, Milena Kerndl: Bralno razumevanje na preizkušnji
  3. Tomaž Petek: Ozaveščenost o javnem govornem nastopanju - priložnost za profesionalni razvoj učitelja
  4. Tomaž Petek: Mnenje učiteljev slovenščine (materinščine) o poučevanju na daljavo v osnovni šoli
  5. Tatjana Devjak, Tomaž Petek: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
  6. Tomaž Petek: Merila za pripravo na javni govorni nastop - zakonitosti usvajanja jezika
  7. Tomaž Petek: Vloga javnega govornega nastopanja pri poklicu učitelja/vzgojitelja
  8. Tomaž Petek: Učinkovito učiteljevo javno govorno nastopanje kot temelj za uresničevanje sodobnega in kakovostnega vzgojno-izobraževalnega procesa
  9. Tomaž Petek: Jezikovni prerez javnih govorov učiteljev z vidika frazeologije
  10. Iztok Devetak, Mira Metljak, Nika Golob, Gregor Torkar, Tomaž Petek: Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli
  11. Mira Metljak, Tomaž Petek, Jurij Selan: Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje : zbornik povzetkov
  12. Tomaž Petek: Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja
  13. Tomaž Petek: Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti
  14. Tomaž Petek: Jezikovna (ne)pravilnost zapisov zemljepisnih lastnih imen na cestnih krajevnih tablah v Republiki Sloveniji s poudarkom na slovenski Istri
  15. Tomaž Petek: Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem
  16. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  17. Tomaž Petek: Socialne in funkcijske zvrsti v slovenskem jezikoslovju
  18. Tomaž Petek: Future kindergarten educators' views regarding the role of language as one of the core kindergarten curriculum areas
  19. Tomaž Petek, Nika Prelovec: Teachers’ views on the integration of information and communication technology in the teaching of Slovene (first language) in primary school
  20. Tomaž Petek: Pogledi učiteljev razrednega pouka in učiteljev slovenščine na interpretativno branje