Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Jerneja Fridl: Vsebina in načela oblikovanja šolskih zemljevidov

MSc theses (41)

  1. Irma Gabrovšek: Predstavitev zavarovanih območij v Sloveniji z vidika geografskega izobraževanja
  2. Ludvik Mihelič: Problematika medpredmetnega povezovanja geografije in zgodovine v gimnazijskih učnih načrtih
  3. Mateja Langus: Uporaba večpredstavnostne kartografije pri pouku geografije
  4. Miha Hlede: Medpredmetno povezovanje geografije, slovenščine in izbirnih predmetov v osnovni šoli
  5. Uršula Dačić: Geografsko-zgodovinska učna pot po Kranju za osnovno šolo
  6. Jošt Ješelnik: Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru velikih geografskih odkritij
  7. Sabina Grčman: Ustno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
  8. Angelika Koncut: Tematika zamejstva pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
  9. Teja Volčanjk: Portfolijo učenca kot pristop k medpredmetnemu povezovanju geografije in angleščine v gimnaziji
  10. Barbara Dermastija: Slovenska diaspora v Torontu
  11. Maja Žun: Poučevanje okoljevarstvenih vsebin pri pouku geografije po načelih ekopedagogike in induktivnega vzgojnega pristopa
  12. Lea Nemec: Geografske pojmovne mreže
  13. Timotej Trček: Geografsko-zgodovinska učna pot v Žireh
  14. Martina Sirk: Uporaba zemljevidov pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
  15. Miha Drobnič: Poučevanje krasa na primeru Županove jame
  16. Tina Uršič: Vključevanje koncepta trajnostnega razvoja v izobraževanje
  17. Maja Lupše: Uporaba literarnih odlomkov z geografsko vsebino pri pouku geografije
  18. Blaž Jerman: Geografsko-zgodovinska učna pot v Šmartnem pri Litiji
  19. Ana Košnjek: Gimnazijska medpredmetna ekskurzija iz zgodovine in geografije v Alpske pokrajine Slovenije
  20. Anamarija Treven: Izobraževalni potencial geodiverzitete na primeru izvirov Ljubljanice pri Vrhniki
  21. Tamara Fatur: Geografski potencial občine Pivka za postavitev centra šolskih in obšolskih dejavnosti
  22. Maša Slatnar: Sodobne migracije slovenskih študentov v Združene države Amerike
  23. Maja Sirše: Kmetije kot ponudnik izobraževalnih vsebin v lokalnem okolju
  24. Brigita Šepec: Poučevanje o migracijah in njihovih posledicah pri pouku geografije v osnovni šoli
  25. Tadej Madjar: Slovenska manjšina na Madžarskem in madžarska manjšina v Sloveniji v geografskem izobraževanju
  26. Vesna Skupek: Spoznavno usmerjen pouk geografije v srednji šoli
  27. Dan Kardum Šibila: Vpeljava mnogoterih inteligenc v pouk geografije in španščine preko slikovnih slovarjev, podprtih s tehnologijo digitalne interaktivne table
  28. Nina Ozebek: Pisno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
  29. Katarina Jurkošek: Uporaba multimedije za kakovostno geografsko in sociološko izobraževanje
  30. Edita Marolt: Medpredmetno povezovanje geografije in angleščine na primeru Avstralije in Oceanije
  31. Patricija Pintar: Možnosti medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in državljanske in domovinske vzgoje ter etike v osnovni šoli
  32. Luka Ruter: Strokovne osnove za izvedbo kabinetnih in terenskih vaj pri predmetu Meteorologija in oceanografija v srednješolskem programu Plovbni tehnik
  33. Boštjan Lipar: Geografska in sociološka analiza življenja Aboriginov v Zahodni Avstraliji: primer skupnosti Tjuntjuntjara
  34. Anja Zof: Uporaba mobilnih aplikacij pri pouku geografije
  35. Katarina Lednik: Razvijanje bralne pismenosti pri pouku geografije v osnovni šoli
  36. Živa Ovsenek: Formativno preverjanje znanja s poudarkom na povratni informaciji pri pouku geografije
  37. Estera Popovič: Analiza šolskih poti na izbranih primerih v Sloveniji
  38. Nina Gorjan: Pouk geografije za učence priseljence v slovenski osnovni šoli
  39. Matic Kokošar: Evalvacija in predlog prenove kataloga znanja za geografijo za program srednje strokovno izobraževanje
  40. Rok Štrubelj: Vključenost podnebnih sprememb v pouk geografije in zgodovine v gimnaziji
  41. Žiga Dobaj: Medpredmetno povezovanje geografije in španščine kot drugega tujega jezika

Bsc theses (117)

  1. Dušan Matičič: Geografija kot maturitetni predmet
  2. Tinkara Mihačič: Komparativna analiza vertikale geografskega izobraževanja na primeru slovenskih in italijanskih manjšinskih šol
  3. Tine Marenče: Šolski film Gorski turizem in varstvo geografskega okolja ter njegova uporaba pri pouku geografije
  4. Katarina Žargi: Kakovostno preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku geografije
  5. Nina Leskovec: Pouk geografije in otroci s posebnimi potrebami z vidika usposobljenosti učiteljev geografije
  6. Helena Kramar: Vrednotenje uporabe kartografskih pripomočkov na različnih stopnjah srednjih šol
  7. Marjeta Rupnik: Povezanost pouka geografije z obveznimi izbirnimi predmeti z geografskimi vsebinami na nivoju osnovne šole
  8. Tina Kržišnik: Geografsko izobraževanje učencev z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti (MPPH) v osnovni šoli
  9. Anja Turk: Učne inovacije pri pouku geografije na slovenskih gimnazijah
  10. Irena Bandelj: Geografsko izobraževanje in vrednote prostora
  11. Marta Bak: Geografsko izobraževanje odraslih
  12. Polona Omejc: Geografska analiza in ocena potencialnih vplivov ustanovitve srednje šole na regionalni razvoj občine Vrhnika z okolico
  13. Urška Petek: Presoja izbora in količine podatkov pri pouku geografije na različnih stopnjah šolanja
  14. Saša Mivšek: Problemski pouk pri geografiji v prvem letniku gimnazij
  15. Mojca Podpadec: Poučevanje in vloga učitelja geografije pri delu s slepimi in slabovidnimi učenci
  16. Luka Planinc: Uporaba interneta pri poučevanju geografije
  17. Tadeja Oblak: Priprava geografsko-slovenistične ekskurzije v zadnjem triletju osnovne šole
  18. Katja Podjavoršek: Taksonomija učnih ciljev v osnovnošolskem učnem načrtu za geografijo in nadarjeni otroci
  19. Petra Potočnik: Izkustveno učenje pri pouku geografije v gimnaziji
  20. Jana Lazar: Terensko delo in priprave na maturo iz geografije
  21. Marija Repe Kocman: E-izobraževanje kot inovativni pristop v visokošolskem geografskem izobraževanju
  22. Aleša Premrl: Vzroki in posledice selitev mladih v Avstralijo
  23. Mojca Ilc Klun: Ameriški Slovenci ali Američani s slovenskimi koreninami v metropolitanskem območju Clevelanda
  24. Kristina Herakovič: Slovenci v zamejstvu v učnih načrtih in učnih gradivih pri pouku geografije in slovenščine v gimnazijah
  25. Tina Legan: Obravnava izbranih globalnih tem pri pouku geografije
  26. Mateja Stare: Avstralija in Oceanija
  27. Daniel Kastelic: Regionalnogeografski oris Južnega otoka Nove Zelandije
  28. Mateja Legan: Oceanija pri pouku geografije
  29. Jerneja Pavšič Štrukelj: Poučevanje izbranih sodobnih geografskih in socioloških procesov s pomočjo metode portofolio v gimnaziji
  30. Jerca Bogataj: Geografske in zgodovinske vsebine v izobraževalnih programih Triglavskega narodnega parka
  31. Tanja Čutura: Zgodovina didaktike geografije v Sloveniji
  32. Lea Sikošek: Možnosti terenskega dela pri pouku geografije v osnovni šoli v občini Žirovnica
  33. Julita Hribar: Geografski in sociolingvistični oris Slovencev v Avstraliji
  34. Rok Omahen: Uporaba didaktičnih iger pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
  35. Gašper Krhin: Slovenska diaspora v Avstraliji s poudarkom na območju Adelaide
  36. Aleš Bobek: Geografsko - zgodovinska ekskurzija v Italijo
  37. Katja Kotar: Medpredmetno povezovanje geografije in nemščine v gimnaziji
  38. Petra Stošić: Evropska identiteta v šoli
  39. Anja Stopar: Geografske ekskurzije v obsredozemske pokrajine
  40. Sebina Duraković: Obravnava izbranih družbenogeografskih vsebin pri pouku družboslovja
  41. Nina Rudnik: Geografija in zunanje preverjanje znanja v osnovni šoli
  42. Blanka Marinko: Vključevanje zgodovine v regionalno geografijo sveta
  43. Anita Selčan: Hidrogeografija Avstralije
  44. Lavinia Hočevar: Medpredmetno poučevanje geografije in francoskega jezika
  45. Tina Šlajpah: Kompetenčni pristop k poučevanju geografije
  46. Tomaž Pšenica: Izobraževalno poslanstvo geografije v gimnaziji
  47. Nina Federnsberg: Učna pot po Ljubečni
  48. Polonca Šeško: Razvijanje spretnosti in sposobnosti pri pouku geografije v osnovni šoli
  49. Nina Fišer: Državljanstvo in pouk geografije
  50. Ksenija Pavlin: Didaktična načela pri pouku geografije
  51. Milica Pavlović: Razvijanje veščin pri pouku geografije v srednjih šolah
  52. Tina Brlec: Urbanizacija v Avstraliji
  53. Magdalena Skuk: Učinkovita uporaba vizualnih učil pri pouku geografije v osnovni šoli
  54. Jasmina Kregar: Spletno orodje za podporo učenju srednješolcev o razlikah med občinami v Sloveniji
  55. Mojca Sladič: Didaktična analiza učbenikov za geografijo v srednjih šolah z vidika okoljevarstvenih vsebin
  56. Tamara Vidic: Ozaveščanje osnovnošolcev o ravnanju z odpadki
  57. Špela Vuga: Pouk geografije in sodelovalno učenje
  58. Anja Praprotnik: Naravna in kulturna dediščina v geografskem izboraževanju
  59. Sandra Gligorević: Izzivi prenove učnih načrtov za geografijo in sociologijo v srednješolskih programih
  60. Maja Rabič: Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru Severne Amerike
  61. Teja Rupčič: Geografsko izobraževanje v Avstraliji
  62. Živa Ovsenek: Vpliv zaposlitvenih možnosti na emigriranje mladih
  63. Špela Intihar: Geografske značilnosti Južnih Alp na Novi Zelandiji
  64. Rok Škrlec: Geografski vidiki zdravstvenega sistema ZDA
  65. Katarina Čirič: Geografski učinki hidroenergetske izrabe reke Kolorado
  66. Damjan Truden: Vulkanizem na Severnem otoku Nove Zelandije
  67. Lara Martinčič: Finančna in gospodarska kriza v ZDA po letu 2007
  68. Miha Dovgan: Antropogeni vplivi na propadanje Velikega koralnega grebena
  69. Nina Jeromen: Izbrane grožnje biotski raznovrstnosti avstralske celine
  70. Jan Jurič: Lokacijski dejavniki razvoja Las Vegasa
  71. Mojca Žumer: Zaznavanje potresne ogroženosti pri prebivalcih ob Prelomu svetega Andreja
  72. Alen Lindič: Migracije v Avstraliji
  73. Anita Rus: Geografija mesta New York
  74. Eva Tehovnik: Spreminjanje ledenega pokrova Velikih jezer
  75. Gašper Bokal: Geografski vidiki družbenih gibanj v Združenih državah Amerike po drugi svetovni vojni
  76. Matic Bradač: Problematika staroselcev v jugovzhodnem delu Združenih držav Amerike
  77. Nina Plevnik: Vzroki in posledice požarov v Glacier National Parku
  78. Sabina Grčman: Obravnava naravnih nesreč v gimnazijah
  79. Darja Hočevar: Geografija Afrike v gimnazijskem izobraževanju
  80. Mojca Podobnik: Geografska učilnica v naravi
  81. Natalija Lavbič: Gorniška tura kot primer geografskega izobraževanja
  82. Nataša Krznar: Izzivi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev geografije
  83. Rok Vengar: Šola v naravi v Javorniškem Rovtu iz zgodovine in geografije
  84. Eva Anko: Urbana prenova mest v Združenih državah Amerike
  85. Ana Erjavec: Obravnava prometnega onesnaževanja pri pouku geografije
  86. Urša Jeran: Multikulturni in medkulturni vzgojni cilji v geografskem izobraževanju
  87. Kristina Moičević: Razvijanje medkulturne kompetence pri pouku slovenščine in geografije v gimnaziji
  88. Nika Lesjak: Geografske predstave o domači pokrajini v osnovnošolskih učilih na primeru Savinjske doline
  89. Mojca Novak: Obravnava Kitajske v slovenskih učbenikih za geografijo
  90. Darinka Vrbanac: Življenje ob Kolpi - geografska in zgodovinska učilnica v naravi
  91. Vanja Kovačič: Uvajanje in uporaba interaktivnih učnih gradiv pri pouku geografije v osnovni šoli
  92. Kika Petrović: Geografsko-zgodovinska učna pot po Ljubljani
  93. Andreja Jordan: Cilji in tehnike skupinskega dela pri pouku geografije
  94. Urša Čopar: Vključevanje geografskih vsebin v predšolsko vzgojo
  95. Mojca Mali: Hrana jutrišnjega dne: globalni izzivi in lokalni odgovori z vidika izobraževanja
  96. Boštjan Lipar: Geografski vidiki kakovosti življenja avstralskih staroselcev
  97. Rene Vudler: Problematika temnopoltega prebivalstva v ZDA po letu 1950
  98. Špela Gros: Reka Misisipi in njen vpliv na družbenogeografski razvoj
  99. Domen Mezeg: Turizem Avstralije
  100. Sanja Štefanič: Uporaba interaktivne table pri pouku geografije
  101. Vojka Robek: Medpredmetno povezovanje na primeru ekskurzije
  102. Judita Evridika Mrak: Vpliv geografskih značilnosti na turizem na Havajih
  103. Sara Gotal: Kubanska diaspora v ZDA
  104. Nina Doblekar: Vzgoja za (evropsko) demokracijo
  105. Mira Pajek: Potrjevanje učbenikov s področja geografije
  106. Nejc Capuder: Moravški osameli kras pri pouku geografije
  107. Maruša Končan: Izdelava izbranih e-gradiv v obliki pojmovnih mrež v okviru medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in umetnostne zgodovine v gimnaziji
  108. Nina Jarc: Geografski in sociološki vidiki mormonov v ameriški zvezni državi Utah
  109. Nina Ocvirk: Okoljevarstveni vidiki rabe mejne reke Rio Bravo del Norte/Rio Grande
  110. Andraž Pavlič: Geografski in sociološki oris izbranih staroselskih skupnosti v Kanadi
  111. Klara Janjac: Turizem na Aljaski
  112. Žan Drobnič: Geografski oris izbranih staroselskih skupnosti v Kaliforniji
  113. Špela Krušič: Doprinos geografskih znanj k projektnim aktivnostim Ekošole
  114. Sara Bezenšek: Vpliv podnebnih sprememb na Veliki koralni greben
  115. Tara Radikovič: Vpliv podnebnih sprememb na upad avstralske biotske raznovrstnosti
  116. Erazem Šetina: Vzroki in posledice kulturnega genocida na primeru avstralskih ukradenih generacij
  117. Anja Ipavec Lakner: Vzroki in posledice dviga gladine morja v izbranih državah Oceanije

Other documents (1)

  1. Tatjana Resnik Planinc, Marko Krevs, Lea Rebernik, Linda Helene Sillat, Manisha Khulbe, Karl Donert: Izzivi vključevanja digitalne humanistike v visokošolsko izobraževanje