Details

Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov : primer malega podjetja
ID Ščurek, Lučka (Author), ID Podnar, Klement (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_scurek-lucka.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Mala in srednja podjetja, Tržno komuniciranje, Oglaševanje, Diplomska dela
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Ščurek]
Year:2017
Number of pages:40 str.
PID:20.500.12556/RUL-99452 This link opens in a new window
UDC:659.113(043.2)
COBISS.SI-ID:35418461 This link opens in a new window
Publication date in RUL:25.01.2018
Views:1651
Downloads:128
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠČUREK, Lučka, 2017, Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov : primer malega podjetja [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : L. Ščurek. [Accessed 31 May 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_scurek-lucka.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:Small business, Marketing communication, Advertising, Graduate theses

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Značilnosti trženja malih podjetij
  2. Marketing zagonskih podjetij
  3. Pomen marketinga v malih podjetjih in primer Mojster Miha, d.o.o.
  4. Marketinška naravnanost malih podjetij
  5. Mobilni marketing in kako ga zaznavajo podjetja
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Vpliv oglaševanja na prodajo nizkocenovnih izdelkov
  2. Tržno komunikacijski splet lesenih mlinov za mletje žitaric
  3. Marketinški pristop k razvoju tržno uspešne dinamične regije
  4. Učinkovitost oglaševanja energijskih pijač
  5. Oglaševanje mikro in malih podjetij

Back