Details

Physics of colloidal interactions in protein aggregation processes : doctoral thesis
ID Arzenšek, Dejan (Author), ID Podgornik, Rudolf (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (8,28 MB)
MD5: 995160D0179108819006839DACFA39C7
PID: 20.500.12556/rul/4096bb03-82a2-416f-a460-31ae4bd7ff1f

Language:English
Keywords:biophysics, proteins, biomolecules, colloidal interactions, aggregation, electrophoresis, electrostatics, atomic force microscopy
Work type:Doctoral dissertation
Typology:2.08 - Doctoral Dissertation
Organization:FMF - Faculty of Mathematics and Physics
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[D. Arzenšek]
Year:2015
Number of pages:134 str.
PID:20.500.12556/RUL-97471 This link opens in a new window
UDC:577.32
COBISS.SI-ID:2777956 This link opens in a new window
Publication date in RUL:25.10.2017
Views:2654
Downloads:564
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ARZENŠEK, Dejan, 2015, Physics of colloidal interactions in protein aggregation processes : doctoral thesis [online]. Doctoral dissertation. Ljubljana : D. Arzenšek. [Accessed 25 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=97471
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Slovenian
Keywords:biofizika, proteini, biomolekule, koloidne interakcije, agregacija, elektroforeza, elektrostatika, mikroskopija na atomsko silo

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Obnova toplotnega stavbnega ovoja večstanovanjske stavbe z vrednotenjem ekonomske upravičenosti
  2. Primerjalna analiza ukrepov za zmanjšanje porabe energije za ogrevanje pri prenovi stavb
  3. Energetska sanacija vile v Murski Soboti
  4. Energijska sanacija enodružinske hiše z meritvami parametrov notranje klime pred sanacijo
  5. Celovita obnova toplotnega ovoja večstanovanjske stavbe na Obali, v pogledu ekonomike in ogljičnega odtisa
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
  2. Uspešnost tržnega komuniciranja avtomobilske blagovne znamke
  3. Ustanovitev lastne blagovne znamke ter lansiranje novih proizvodov na tržišče
  4. Cenovna strategija v odvisnosti od moči tržne znamke
  5. Tržno komunikacijski splet lesenih mlinov za mletje žitaric

Back