Details

Geometrično programiranje : delo diplomskega seminarja
ID Povhe, Maruša (Author), ID Petkovšek, Marko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (333,81 KB)
MD5: 31A40C6B0F9F9BD6BA94508E0658F7EB
PID: 20.500.12556/rul/3a646ab2-3fe6-43de-ae75-1f4f26b64a19

Language:Slovenian
Keywords:matematika, polinomi, geometrični program, dualni program, aritmetično-geometrična neenakost
Work type:Final seminar paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FMF - Faculty of Mathematics and Physics
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Povhe]
Year:2011
Number of pages:26 str.
PID:20.500.12556/RUL-96842 This link opens in a new window
UDC:519.8
COBISS.SI-ID:16439129 This link opens in a new window
Publication date in RUL:16.10.2017
Views:1730
Downloads:442
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
POVHE, Maruša, 2011, Geometrično programiranje : delo diplomskega seminarja [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Povhe. [Accessed 30 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=96842
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Geometric programming
Keywords:mathematics, polynomials, geometric program, dual program, arithmetic-geometric inequality

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Perspektiva učencev in staršev o učenju na daljavo v času epidemije covida-19
  2. Delo z oddelčno skupnostjo v času epidemije covida-19
  3. Gibalna/športna aktivnost učencev druge triade med obdobjem šolanja na daljavo v času epidemije SARS-CoV-2 (COVID-19)
  4. Doživljanja otrok iz ranljivih družin v času epidemije
  5. Analiza odnosa študentov do ukrepov države v času epidemije COVID-19 v Sloveniji
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Izobraževanje na daljavo v času epidemije covid-19 v Sloveniji
  2. Izkušnje študentov s šolanjem na daljavo v času epidemije Covida-19
  3. Prednosti in slabosti šolanja na daljavo v času COVID-19 epidemije: vidik dijakov srednjega strokovnega izobraževanja
  4. Šolanje na daljavo v času pandemije COVID-19 z vidika staršev
  5. Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemije

Back