Details

Ocenjevanje uporabnosti spletnih mest : primerjava metod
ID Iannone, Marco Aurelio (Author), ID Lozar Manfreda, Katja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_iannone-marco-aurelio.pdf This link opens in a new window

Language:English
Keywords:Družboslovno raziskovanje, Metodologija, Spletne ankete, Magistrske naloge
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[ M. A. Iannone ]
Year:2016
Number of pages:84 str.
PID:20.500.12556/RUL-92477 This link opens in a new window
UDC:303:004.738.5(043)
COBISS.SI-ID:34923613 This link opens in a new window
Publication date in RUL:05.06.2017
Views:1420
Downloads:205
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
IANNONE, Marco Aurelio, 2016, Ocenjevanje uporabnosti spletnih mest : primerjava metod [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. A. Iannone . [Accessed 22 June 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_iannone-marco-aurelio.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Website usability assessment
Keywords:hevristično ocenjevanje, metode ocenjevanja uporabnosti, Social science research, Methodology, Web surveys, Master's theses

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Uporabniški vmesniki in uporabniška izkušnja
  2. Izdelava sistema oblikovanja uporabniškega vmesnika
  3. Načrtovanje uporabniškega vmesnika in uporabniške izkušnje z metodo oblikovalskega razmišljanja
  4. Personalizirana vizualizacija problematike podnebnih sprememb
  5. Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Oblikovanje uporabniške izkušnje z inteligentnim sistemom ChatGPT
  2. Preučevanje uporabniške izkušnje uporabnikov izbranega fitnesa
  3. Analiza uporabniškega vmesnika aplikacije Maestro Amadeus
  4. Uporabniški vmesniki v menedžerskih informacijskih sistemih
  5. User behaviour based on website element changes

Back