Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Ocenjevanje napredka, ne samo znanja pri osebah z motnjami v duševnem razvoju
ID
Žgur, Erna
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4430/
Image galllery
Abstract
Učenci z zmernimi, težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju se praviloma izobražujejo v posebnem programu vzgoje in izobraževanja (PPVIZ). V raziskavi smo ugotavljali mnenje učiteljev, ki poučujejo v PPVIZ, do ocenjevanja napredka učencev (v kolikšni meri pri ocenjevanju upoštevajo operativne cilje iz Učnega načrta ter jih vključujejo v Obvestilo o uspehu, kakšno je njihovo mnenje glede napredovanja učencev, kaj menijo o načinu opisnega ocenjevanja, ali je takšen način ocenjevanja realen, njihov odnos do operativnih ciljev iz Učnega načrta, kakšni so njihovi predlogi glede organizacije PPVIZ…).
Language:
Slovenian
Keywords:
pouk po prilagojenem programu
Work type:
Abstract or summary
Typology:
1.12 - Published Scientific Conference Contribution Abstract
Organization:
PEF - Faculty of Education
Year:
2017
Number of pages:
35-35
PID:
20.500.12556/RUL-91511
COBISS.SI-ID:
11510345
Publication date in RUL:
25.08.2017
Views:
1426
Downloads:
154
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Keywords:
special education
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back