izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje napredka, ne samo znanja pri osebah z motnjami v duševnem razvoju
ID Žgur, Erna (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/4430/ This link opens in a new window

Abstract
Učenci z zmernimi, težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju se praviloma izobražujejo v posebnem programu vzgoje in izobraževanja (PPVIZ). V raziskavi smo ugotavljali mnenje učiteljev, ki poučujejo v PPVIZ, do ocenjevanja napredka učencev (v kolikšni meri pri ocenjevanju upoštevajo operativne cilje iz Učnega načrta ter jih vključujejo v Obvestilo o uspehu, kakšno je njihovo mnenje glede napredovanja učencev, kaj menijo o načinu opisnega ocenjevanja, ali je takšen način ocenjevanja realen, njihov odnos do operativnih ciljev iz Učnega načrta, kakšni so njihovi predlogi glede organizacije PPVIZ…).

Language:Slovenian
Keywords:pouk po prilagojenem programu
Work type:Abstract or summary
Typology:1.12 - Published Scientific Conference Contribution Abstract
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2017
Number of pages:35-35
PID:20.500.12556/RUL-91511 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:11510345 This link opens in a new window
Publication date in RUL:25.08.2017
Views:1426
Downloads:154
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:special education

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back