Details

Analiza sistema kakovosti Upravne enote Logatec : diplomsko delo
ID Pihner, Lara (Author), ID Benčina, Jože (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,12 MB)
MD5: A5EF79719070AC8874C9C697379E3042
PID: 20.500.12556/rul/f8e4f2c9-8d3a-4d79-826e-9b6a10b621aa

Language:Slovenian
Keywords:upravna enota, zagotavljanje kakovosti, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo strank, diplomske naloge
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FU - Faculty of Administration
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Pihner]
Year:2015
Number of pages:X, 49 str.
PID:20.500.12556/RUL-89981 This link opens in a new window
UDC:331.101.32:005.336.3(043.2)
COBISS.SI-ID:4566702 This link opens in a new window
Publication date in RUL:29.03.2017
Views:4303
Downloads:227
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
PIHNER, Lara, 2015, Analiza sistema kakovosti Upravne enote Logatec : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : L. Pihner. [Accessed 29 July 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=89981
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Analiza zadovoljstva strank v poprodaji na primeru podjetja Renault Nissan Slovenija
  2. ANALIZA ZADOVOLJSTVA STRANK NA UPRAVNI ENOTI KRŠKO
  3. ANALIZA ZADOVOLJSTVA STRANK S STORITVAMI UPRAVNE ENOTE VELENJE
  4. ANALIZA SPLOŠNEGA ZADOVOLJSTVA STRANK V IZBRANI POSLOVNI CONI
  5. Analiza zadovoljstva in zvestobe strank v podjetju Pettime Story
Similar works from other Slovenian collections:
  1. The role of internal service quality in achieving customer satisfaction – a case study
  2. Vpliv zadovoljstva zaposlenih na kakovost in poslovno odličnost
  3. Vpliv zadovoljstva zaposlenih na kakovost in poslovno odličnost
  4. Zadovoljstvo strank s kakovostjo storitev zavarovalnic
  5. Vpliv zadovoljstva zaposlenih na zdravstveni absentizem v obravnavani organizaciji

Back